سردار سلیمانی الگوی مبارزان جبهه مقاومت است

دبیر جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: سردار سلیمانی با بعد اخلاقی و نظامی الگوی مبارزان جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حدود یک سال از ترور شهید سردار قاسم سلیمانی می‌گذرد. تروری که به دست تروریست‌های آمریکایی با دستور رئیس جمهور ایالات متحده صورت گرفت آن‌هم در کشوری که توسط سردار دلها از استعمار تروریست‌های داعش نجات یافت.
ایران در این مدت از لحاظ سیاسی برای محکومیت این جنایت اقداماتی در سطح بین‌المللی انجام داده است، همچنین با حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق پاسخی قاطع در برابر تجاوز آمریکا داده است؛ اما کارشناسان حقوق بین‌الملل معتقدند همچنان در مجامع بین‌المللی می‌توان این موضوع را دنبال کرد.

امین معین الدینی در گفت‌وگو با ایسکانیوز با بیان اینکه شهید سردار قاسم سلیمانی الگوی تمام آزادی‌خواهان و مبارزان جبهه مقاومت است، گفت: سردار سلیمانی به دلیل خدماتی که به جهان اسلام ارائه داده است از یاد ملت‌های مسلمان نخواهد رفت.

وی ادامه داد: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیست و همدستانشان در منطقه از جایگاه مردمی حاج قاسم هراس داشتند و چون قدرت رویارویی با وی را نداشتند، اقدام به ترور سردار کردند.

دبیر جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با بیان اینکه آمریکا با ترور سردار سلیمانی ضعف خود را به جهانیان نشان داده است، گفت: در چند سال اخیر آمریکا با ترورهای متعدد دانشمندان هسته‌ای و مسئولان نظامی و شخصیت‌های مردمی و اصلی جبهه مقاومت نشان داده که از رشد جهان اسلام و تفکر مقاومت ترس دارد. 

وی مطرح کرد: زمانیکه  آمریکا با همکاری رژیم غاصب صهیونیست و سکوت مجامع بین‌المللی اقدام به ترور افراد می‌کند در واقع ثابت می‌کند به هیچ قانونی در جهان مقید نیست و حقوق بشر برای آن کشور معنایی ندارد.

به گفته معین الدینی، دستگاه دیپلماسی کشور با گذشت تقریبا یک سال از شهادت سردار سلیمانی باید به مردم و افکار عمومی جهان گزارش بدهد که فعالیت‌هایی برای شکایت از آمریکا در مجامع بین‌المللی انجام داده است و حق ملت است که اطمینان پیدا کنند خون سردار پایمال نخواهد شد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر انجام انتقام سخت عنوان کرد: جریان دانشجویی معتقد است هنوز انتقام خون سردار سلیمانی از مسببان ترور وی گرفته نشده است و دستگاه دیپلماسی، مسئولان کشوری و نظامی و حتی مردم و دانشجویان در این باره کوتاهی یا کم کاری کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مقاومت در مقابل مکتب صهیونیست یا تفکرات غربی و آمریکایی ریشه در مذهب و بارهای مسلمانان دارد و تنها به مرزهای جغرافیایی جبهه مقاومت محدود نخواهد شد. همچنین این تفکر به فرد یا افراد نیز وابسته نیست. شهادت حاج قاسم شاید مقطعی باعث افت فعالیت‌های جبهه مقاومت شد اما سربازان وی در این جبهه خیلی زود توانستند فعالیت محور مقاومت را دوباره در عالی ترین سطح ادامه دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =