رهبران ایران اهل حکمت هستند و سران سعودی اهل ماجراجویی و تجاوز

یک تحلیلگر عراقی با انتشار پستی توئیتری اعلام کرد: رهبران ایران عاقل و اهل حکمت هستند و همچون سران عربستان سعودی دست به ماجراجویی و تجاوز نمی‌زنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ به نقل از الفرات نیوز، «ستار السعد» تحلیلگر عراقی با انتشار یک پست توئیتری به فتنه انگیزی های شبکه‌های وابسته به عربستان سعودی واکنش نشان داد. این تحلیلگر عراقی در توئیت خود آورده است: شبکه‌های سعودی نظیر شبکه العربیه برای ایجاد فتنه تلاش می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر عراقی همچنین در پست توئیتری خود تأکید کرده است: شبکه العربیه و دیگر شبکه‌های نظیر آن تصور می‌کنند که رهبران ایرانی نیز شبیه صاحبِ آنها یعنی «محمد بن سلمان» هستند.

السعد در ادامه این توئیت آورده است: سعودی‌ها هواپیماهایشان را به ترکیه و یمن می‌فرستند، خاشقجی را به قتل می‌رسانند و مردم یمن را قتل عام می‌کنند. آنها از کشتار مردم یمن حتی در مجالس عروسی نیز ابایی ندارند.

این تحلیلگر عراقی همچنین عنوان کرده است: تمامی این اقدامات از سوی عربستان سعودی در حالی است که رهبران ایران عاقل و اهل حکمت هستند و همچون سعودی‌ها دست به ماجراجویی و تجاوز نمی‌زنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =