سردار سلیمانی بصیرت نافذ و ایمان کامل داشت

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، گفت: سردار سلیمانی بصیرت نافذ و ایمان کامل داشت، داعش را عملاً شهید سلیمانی جمع کرد. عاشق شهادت بود و ذره‌ای از مرگ ترس نداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  حجت‌الاسلام مصطفی رجایی‌پور در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بی‌توجهی به قدرت و مقام، صداقت و اخلاق شهید سلیمانی، خدمت به مردم و انسانیت فارغ از دین و مذهب و مهرورزی و محبت و توجه به همه عناصری که نیازمند توجه‌اند از جمله علل و عوامل مؤثر در محبوبیت  شهید سردار قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: مرد عمل و کارهای نشدنی، فرماندهی جنبه‌های نظامی با فرماندهی مقام معظم رهبری، شجاعت بی‌نظیر و حضور مداوم در خط مقدم جبهه و از همه مهم‌تر بصیرت سردار سلیمانی از دیگر علل و عوامل مؤثر در محبوبیت اوست.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اضافه کرد: سردار دل‌ها کسی است که هم در زمان حیات و هم پس از شهادتش محبوبیت خاصی دارد و از بارزترین مصادیق آیه شریفه «ولا تحسبن الذین ...» است و به ‌مانند امام علی علیه‌السلام محبوب دل‌هاست. تشییع‌ جنازه‌ای که در مورد وی اتفاق افتاد، بعد از امام راحل بزرگ‌ترین تشییع‌جنازه تاریخ اسلام بود.

رجایی‌پور با بیان اینکه تک‌تک مصادیق قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل(ع) در سردار سلیمانی وجود دارد، عنوان کرد: سردار سلیمانی بصیرت نافذ و ایمان کامل داشت، داعش را عملاً شهید سلیمانی جمع کرد. عاشق شهادت بود و ذره‌ای از مرگ ترس نداشت. امتحان‌های سختی را پس داد و نهایتاً به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی بر خونخواهی از شهدای مقاومت تأکید و گفت: آنچه مهم است از خونخواهی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس غفلت نکنیم. خون این دو شهید با همدیگر آمیخته شده و اتحاد دو کشور شکل گرفته و امیدواریم به‌زودی آن انتقام سختی که منتظریم شکل بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =