دفاع سردار سلیمانی از مسیحیان منطقه برابر داعش

نماینده مسیحیان ارمنی شمال کشور در مجلس گفت: سردار شهید سلیمانی از مردم سوریه و عراق و حتی از مسیحیان منطقه در برابر داعش دفاع و کمک کرد تا در سرزمین‌شان بمانند و زندگی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از خانه ملت، آرا شاوردیان در یادداشتی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، نوشت:

به نام خدا
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه یک هزار و سیصد و نود و هشت، سردار سرافراز ایران شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای تروریست آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
سردار سلیمانی از مردم سوریه و عراق و حتی از مسیحیان منطقه در برابر داعش دفاع کرد و کمک کرد تا مردم در سرزمین‌شان بمانند و زندگی کنند. او ابر انسانی بود که برای آزادی مبارزه کرد و فارغ از تعصبات دینی یا قومی برای انسانیت جنگید و مسلمان و مسیحی را از چنگ داعش و تفکرات افراطی نجات داد و برای وطن و در مسیر حقانیت مبارزه کرد.
سردار سلیمانی را می‌توان پهلوان عصر حاضر نامید. کسی که برای عدالت جنگید و از هویت، تمدن و ارزش‌های والای انسانی دفاع کرد. جا دارد یادی کنیم از سربازان ارمنی که در کنار ایشان و تحت فرماندهی او دلاورانه جنگیدند.
سردار سلیمانی در تاریخ ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان جاودانه خواهد ماند. سالروز شهادت سردار دل‌ها را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای او از خداوند یکتا علو درجات و برای خانواده وی صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
ما یادمان هست، ولی دنیا یادش نرود که انتقام سخت از مثلث شوم (آمریکا، رژیم صهیونیستی و داعش) در راه است...
این چند بیت قسمتی از شعر مرگ، اثر شاعر شهیر ارمنی بارویر سواگ است که در وصف چگونه مردن است، اما شاید آرزوی همه ما برای چگونه زیستن باشد، آرزویی که سردار دل‌ها آن را تمام کرد...
اگر قرار است بمیرم، بگذارید تا کشته شوم
و چنان زندگی و عمر سر کرده باشم
که به نام نوزادان، دگر باره بدنیا بیایم
نام مرا برگزینند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =