رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

سردیس شهید سلیمانی در محل میدان اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، همزمان با فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در مراسمی از سردیس شهید سلیمانی در محل میدان اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه رونمایی شد.

دکتر فرهاد گل محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: ریخته شدن خون حاج قاسم و همرزمان ایشان توسط موشک های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب مهر بطلانی بود بر حیات این جنایتکاران و تکلیف را برای همیشه بر همگان مشخص کرد.

حجت الاسلام مرتضی جلیلی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تنها دانشگاه جهان متبرک به نام اسلام است و ان شاءالله موجب تربیت جوانان مومن و متعهد باشد.

گفتنی است، طراح و سازنده این سردیس حجت اله حسنوند از اعضای هیات علمی گروه معماری و گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه است که مهمترین شاخصه های این سردیس ابعاد 2 تا 2 و نیم برابر اندازه واقعی، ارتفاع 90سانتی متری و جنس فایبر بتن گلاسه است که سه هفته طراحی و ساخت اولیه و دو هفته قالب ریزی آن طول کشیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =