حاج‌قاسم سلیمانی مؤلفه جدیدی به قدرت نظامی جهان معرفی کرد

همرزم شهید سلیمانی گفت: حاج‌قاسم سلیمانی مؤلفه جدیدی به قدرت نظامی جهان معرفی و ثابت کرد اراده انسان مخلص مهم‌ترین مؤلفه قدرت نظامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  سردار سرتیپ حسن حسن‌نیا در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی اظهار کرد: حاج‌قاسم سلیمانی مؤلفه جدیدی به قدرت نظامی جهان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه از نظر کارشناسان نظامی جهان قدرتمندترین ارتش به کشوری است که بیشترین استعداد نیرو و بیشترین تجهیزات پیشرفته نظامی را از آن خود دارد، عنوان کرد: حاج‌قاسم ثابت کرد اراده انسان مخلص مهم‌ترین مؤلفه قدرت نظامی در جهان است.

همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: همین اراده با اخلاص و ترس از خدا بود که توانست در دل‌ها نفوذ کند و در جلسه‌ای دوساعته رئیس‌جمهور روسیه را برای کمک به جبهه مقاومت قانع کند.

حسن‌نیا با اشاره به خصوصیات اخلاقی و ولایت‌مداری شهید سلیمانی مطرح کرد: هر خصلت خوبی که یک انسان به‌تمام‌معنا باید داشته باشد، یکجا در حاج‌قاسم بود، تواضع، صداقت، تدبیر، اخلاق نیکو، مدیریت راهبردی و جهادی، شجاعت و ولایت‌مداری از برجستگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها بود.

وی با یادآوری تهجد و شب‌زنده‌داری شهید سلیمانی بیان کرد: توکل این شهید والامقام همیشه به خدا و توسلش به ائمه بود و ارادت خاصی به حضرت زهرا(س) داشت و بیشترین توصیه‌اش به حفظ انقلاب و حمایت از ولایت فقیه بود.

1

همرزم شهید سلیمانی توضیح داد: شهید ابومهدی المهندس خود را سرباز حاج‌قاسم معرفی می‌کرد در حالی که فرمانده نامداری بود و شما دیدید که چه تشییع باشکوهی برای این دو یار دیرین در عراق برگزار شد.

حسن‌نیا با ذکر چند خاطره از همکاری‌اش در شرق کشور با سردار سلیمانی بیان کرد: مهم‌ترین مأموریت‌های حساس کشور از سوی مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی واگذار می‌شد و ایشان به نوعی مالک اشتر رهبر انقلاب بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =