معرفی شخصیت شهید سلیمانی از زبان رئیس صداوسیما

علی عسکری در «همایش رسانه و مکتب سلیمانی» پنج ویژگی مهم را برای سردار دل‌ها برشمرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» با حضور مسئولان عالی‌رتبه، استادان صاحب‌نام و پژوهشگران برتر آغاز به کار کرد. علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در این همایش گفت: شهید سلیمانی یک کادر همه جانبه نظام بود.  این شهید یک شخصیت چند ساحتی و چند بعدی بود. به باور بنده شخصیت سردار بزرگوار سلیمانی دارای پنج ساحت مهم بود. 

وی در ادامه افزود: جایی در سخنرانی که در کرمان دارند می‌فرمایند «والله اشهد باالله» سرآمد همه این روحانیت، این علما، این مرد بزرگ تاریخ آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است. در حکمت این مرد، در اخلاق این مرد، در دین مرد در سیاست‌شناسی این مرد در اداره حکومت این مرد دقت کنید آن چیزی که مهم است اتصال ما به ولایت است آنچه مهم است حمایت از نظام است. 

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: در جای دیگری ایشان بیان می‌کنند حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از اولیای الهی است. و نزدیک‌ترین صفات را به ائمه اطهار دارند و ما تابع شخصیت ایشانیم چون عاقبت به خیری در این است. 

گفتنی است در در این همایش ۲ روزه که به همت دانشگاه صداوسیما و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، به موضوعات مختلفی همچون مکتب شهید سلیمانی در عرصه‌های دیپلماسی فرهنگی – رسانه‌ای، به بایسته‌های تولید هنری و رسانه‌ای، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تحلیل گفتمان مکتب سلیمانی و رسانه و روابط بین‌الملل پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =