برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

مراسم بزرگداشت فرماندهان و شهدای مقاومت همزمان باسالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم بزرگداشت فرماندهان و شهدای مقاومت همزمان باسالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ مستقل ۴۸ سپاه فتح استان، پرهیزگار رئیس بسیج دانشجویی استان،حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان، علی پور معاونت دانشجویی و فرهنگی، حجت الاسلام غفاری مدیر امور فرهنگی دانشگاه، عنایت نامجو معاونت آموزش های عمومی و مهارتی، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار شد و یاد و خاطره فرمانده هان و شهدای مدافع حرم به ویژه سپهبد شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس گرامی داشته شد.

 حجت الاسلام هاشمی پور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان در این مراسم با بیان خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلیمانی، شهادت او را آغار راهی دانستند که صدها بلکه هزاران سلیمانی از آن متولد خواهد شد.

وی همچنین اخلاص در عمل و کار برای خدا را راز ماندگاری و محبوبیت سردار سلیمانی دانست و تاکید کرد: سردار سلیمانی بصیرت در مسائل روز و منطقه و ایمان کامل  به ولی امر خود داشت.

 هاشمی پورهمچنین ضمن تسلیت ارتحال علامه محمد تقی مصباح یزدی، درگذشت این عالم ربانی را ضایعه ای دردناک برای حوزه های علمیه دانست و بیان کرد: علامه مصباح را فقط مصباح شناسان میشناسند و رحلت او، قطعا قلب امام زمان را به درد آورده است.

وی نظریه‌پردازی بی نظیر و  صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب، تقوی، اخلاص، تواضع و زمان‌شناسی، ازخصوصیات ویژه آن مرحوم بود.

سردار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ مستقل ۴۸ سپاه فتح استان، مطیع امر ولایت،مردمی بودن ،علاقه فراوان به ایجاد وحدت ،برای رضای خدا کار کردن،ارادت به اهل بیت و پایه گذاری راهبرد عاشورائی و حسینی در برابراستکبار جهانی را از بارزترین خصوصیات سردار شهید سلیمانی دانست.

وی عشق بی نظیر سردار شهید به مقام معظم رهبری و اطاعت کامل از ولی فقیه را از شاخصه های منحصر به فرد او دانست و گفت: خون حاج قاسم پایه گذار خروج استکبار و صهیونیسم جهانی از منطقه خواهد شد.

در ابتدای این مراسم عنایت نامجو معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و مدافعان حرم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه هر فردی از افراد جامعه و وظیفه قشر دانشگاهی را در این امر خطیر دانست.

وی همچنین ضمن تسلیت درگذشت علامه مصباح یزدی علو درجات و شادی روح آن مرحوم را خواستار شد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از خدمات و مجاهدت های سردار حکمتیان راز در مبارزه با داعش و تکفیر جهانی در سوریه و عراق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =