تجلیل از کادر درمان سبزوار در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از کادر درمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا سعیدی‌اصل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت: به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسمی با حضور رئیس اداره‌ آموزش و پرورش سبزوار، مدیر بسیج دانشجویی شهرستان، مدیر بسیج دانش‌آموزان شهرستان و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی در بیمارستان حشمتیه سبزوار برگزار شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در ماه‌های اخیر و تلاش بی وقفه و تحسین‌برانگیز کادر پزشکی شهرستان افزود: در همین راستا با همکاری سایر نهادها و بسیج شهرستان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، با حضور در بیمارستان حشمتیه سبزوار، به نمایندگی از جامعه‌ دانشگاهی، از کادر پزشکی و پرستاران دلسوز شهرستان که شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف سبزوار هستند، قدردانی کردیم.

در این مراسم که با تلاش بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی شهرستان برگزار شد، از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش و مدیران بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی، از پزشکان و پرستاران حاضر در بیمارستان حشمتیه سبزوار با اهداء لوح سپاس، تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086405

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =