مکتب سردار سلیمانی به گفتمان تبدیل شده است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س)، سردار سلیمانی را مرد میدان‌ نبرد و دفاع از اسلام خواند که با شهادتش مکتب سلیمانی تأسیس و امروز این مکتب به گفتمان‌ و مکتب انسان‌سازی تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سردار حاج رحیم نوعی‌اقدم (ابوحسین) در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی خادمان نظام و مردم هستند که جان در طبق اخلاص گذارده‌اند تا امنیت، آرامش و سلامتی مردم را در این مرز بوم حفاظت کنند.

همرزم سردار شهید سلیمانی افزود: اقتضای نظام می‌طلبد تحت امر ولایت برای رسیدن به هدف،  وحدت را حفظ کنیم و در استمرار این مهم تلاش وافر کنیم.

مکتب سلیمانی با مؤلفه‌های مقاومت و انقلابی‌گری در حال شکوفایی  است

وی با  بیان اینکه مکتب سلیمانی دارای مؤلفه‌های زیادی است که باید  توسط نختگان کشور  این مؤلفه‌ها تبیین و به نسل‌های آینده منتقل شود، افزود: گفتمان سردار سلیمانی امروز به مقاومت و انقلابی‌گری مبدل شده آنچنان که مکتب نه‌شرقی و نه‌غربی امام به‌عنوان فصل‌الخطاب انقلاب بود، امروز مکتب سلیمانی نیز با مؤلفه‌های مقاومت و انقلابی‌گری در حال شکوفایی و توسعه است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س)  درباره تحرکات دشمن و فتنه سال ۸۸ گفت: دشمن همیشه درصدد بدبین کردن مردم و گسستن اتحاد میان ملت بوده  است، به همین دلیل  باید دشمن‌شناسی را تقویت کرد و با اطاعت از ولی‌فقیه به سمت استقلال  پیش رفت.

نوعی‌اقدم جمله سردار سلیمانی که «ما ملت امام حسینیم، ملت شهادتیم  و ترامپ قمارباز باید بداند که سپاه قدس حریف شماست و از آنچه که فکر نمی‌کنید به شما نزدیک هستیم»، تأکید کرد: امروز مکتب سلیمانی مانند درخت تنومندی است که شاخه‌ها  و جوانه‌های  برآمده از این مکتب، اگر ابهت بیشتری از  شخص سردار سلیمانی نداشته باشد، کمتر نیز نیست.

وی بیان کرد: انتقام سخت از عاملان و جنایت‌کاران ترور سردار شهید سلیمانی در زمان و مکان مشخص خواهیم گرفت و امروز  به لحاظ بلوغ فکری و تجهیزات نظامی به جایگاهی رسیده‌ایم که هرگز به عقب برنمی‌گردیم و برای گسترش تمدن اسلامی  به پیش خواهیم تاخت.

نهادینه‌سازی فرهنگ مقاومت توسط سردار سلیمانی

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خدمات سردار شهید سلیمانی در اندیشه و جان مردم  نفوذ کرده و امروز او به عنوان قهرمان ملت ایران بر دل و جان ملت ایران حاکم است.

سردار اباذر سالاری با یادآوری این که سردار شهید سلیمانی با اهدای خون خود، حرکت انقلابی‌گری و فرهنگ مقاومت را در جامعه نهادینه کرد و این فرهنگ استمراربخش هدف انقلاب اسلامی است.

خون شهید سلیمانی موجب نابودی اسرائیل می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز  با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی پرورش یافته دامان ولایت بود و اندیشه با بصیرت این شهید، ناشی از ولایت‌مداری و عشق او به انقلاب و ملت ایران بود.

احسان کامرانی  با یادآوری اینکه خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی داعش و القاعده  در خاورمیانه شد، افزود: امروز خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز موجبات نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد و بساط این  غده سرطانی  را از روی زمین و خاورمیانه برخواهد چید.

وی با یادآوری اینکه، مکتب، گفتمان و راه سردار شهید سلیمانی باید در دانشگاه‌ها به نسل جوان تبیین شود تأکید کرد: سردار سلیمانی امروز در نزد ملت به یک قهرمان مبارزه با ظلم و ستم مبدل شده و به عنوان نماد مقاومت  در شریان اندیشه و تفکر انقلابی جامعه ساری و جاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =