وزیر علوم خواستار دقت بیشتر در گزینش پست‌های حساس شد

وزیر علوم با تاکید بر عدم نگاه جناحی و نظرات فردی در امر گزینش کارکنان بر لزوم دقت بیشتر مسئولان گزینش در بررسی منصوبان پست‌های حساس تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مجازی گزینشگران هسته گزینش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تاکید کرد: بحث آموزش‌های مستمر برای دست‌اندرکاران گزینش امری ضروری است.

در این نشست مجازی که ظهر امروز (یکشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، غلامی با بیان اینکه امر گزینش بسیار حساس است، اظهار کرد: باید در جریان پذیرش و تربیت نیروی انسانی دقت بیشتری داشته باشیم و در این خصوص، نگاه گزینش باید نگاه حاکمیتی باشد.

وزیر علوم با تاکید بر عدم نگاه جناحی و نظرات فردی در امر گزینش کارکنان عنوان کرد: خیلی مهم است که بدانیم ما گزینش‌گران نظام هستیم و کشور و نظام متعلق به مردم است و ورود و حضور مردم و انجام وظیفه‌شان، آنان را دلگرم‌تر خواهد کرد.

وی با تاکید بر دقت بیشتر مسئولان گزینش در بررسی منصوبان پست‌های حساس گفت: موارد ارتقای اداری در هسته‌های گزینش، باید مانند سایر ادارات صورت پذیرد و نیروهای انسانی در هسته‌های گزینش هم باید در جریان طبیعی و روند اداری مطلوب قرار گیرند.

غلامی در ادامه گفت: مدیران گزینش باید جابه‌جایی همکاران شاغل در هسته‌ها را خیلی به تاخیر نیندازند و همچنین توجه داشته باشند که نسل جوان هم باید در بخش‌های مختلف اداری مشغول به کار شوند، البته باید توجه کرد که به طور کامل با خلع نیروهای باتجربه مواجه نشویم.

وزیر علوم در پایان سخنان خود از تمامی عوامل گزینش کارکنان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =