مشارکت ۲۱۵ نفر از دانش آموزان سما در مسابقه «رفیق خوشبخت»

دبیر شورای نظارت و هماهنگی مدارس سما استان یزد گفت: مسابقات کتابخوانی رفیق خوشبخت، ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس سما کشور بود که با حضور ۱۰ استان و ۲۱۵ کاربر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا رحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی مدارس سما استان یزد در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهارکرد: حاج قاسم شاگرد مکتب انقلاب اسلامی و ارادتمند معمار کبیر این انقلاب بود و در پرتو تعالیم حیات بخش آن بزرگمرد تاریخ، توانست چنین بال بگشاید و آسمانی شود.

وی افزود:  سردار شهید اثبات کرد که حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی ظرفیت ساختن مردانی را دارد که از ظلمتکده عالم و دنیا دل کنده و رو به سوی عالم نور پرواز کنند

رحیمی با بیان این که شهید سلیمانی چهرە بین المللی مقاومت اسـت، گفت: این سردار بزرگ اسلام نقشه‌های شوم دشمنان در منطقه را نقش بر آب کرد و همه ی  دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. 

وی ادامه داد: در راستای تداوم بخشی به خط سرخ جهاد ، شهادت و الگوگیری از سـردار دلهـا، حوزه پژوهشی و حوزه فرهنگی مرکز آموزشی و فرهنگی سمای یزد با همکاری معاونت فرهنگی و پژوهش سازمان، مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» را به صورت کشوری و با استفاده از پلتفرم ویژه سمای استان یزد به صورت مجازی و آنلاین برگزار کرد.

 رحیمی در ادامه تاکید کرد:  این مسابقه ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس سما کشور بود که با حضور ۱۰ استان و ۲۱۵ کاربر برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری آزمون و بررسی امتیازات شرکت کنندگان  ۱۱ نفر از دانش آموزان  مقطع متوسطه در هرپایه تحصیلی با کسب امتیاز بیشتر از ۶ استان برگزیده شدند.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی مدارس سما استان یزد یاد آور شد: پیرو هماهنگی با اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از بین کلیه شرکت کنندگان مسابقه از طرف آستان قدس در  قرعه کشی فاز دوم مسابقه در ایام الله دهه فجر شرکت داده خواهند شد که برگزیدگان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =