تقدیر فرمانده انتظامی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

سرتیپ دوم پاسدار عبدالله حسنی با اهدای لوحی به خالصی دوست از تلاش ها و همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در امر تامین نظم و امنیت تقدیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهدی یعقوبی، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان سمنان صبح امروز با حضور در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان لوح تقدیری از سوی سرتیپ دوم پاسدار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان به خالصی دوست اهدا کرد که در آن از همکاری های وی در امر تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر شده است.

متن لوح فرمانده انتظامی استان سمنان خطاب به دکتر عبدالله خالصی دوست به شرح زیر است:

چه ارزشمند و گرانقدر است سعی و تلاش در جهت انجام امور آنگونه که موجب رضایت خداوند و سربلندی انقلاب اسلامی را در بر داشته باشد. بی شک موفقیت و پیشرفت امور در گرو همکاری و تلاش مدیران صدیقی است که همواره در جهت رشد و تعالی ایران اسلامی گام برداشته و خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افتخاری برای خویش می دانند.

لذا بدین وسیله از مساعدت و همکاری صمیمانه جنابعالی در امر تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم همچنان تحت توجهات و عنایات خاص امام عصرحضرت حجت بن الحسن عسگری(عج) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و منصور باشید.

برخی فعالیت های پژوهشی، همکاری دانشجویان مقطع دکترا در حل معضلات پژوهشی نیروی انتظامی و همکاری این نیرو در طرح پایش به عنوان یکی از محورهای این طرح از جمله زمینه‌های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و نیروی انتظامی استان سمنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =