آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان هستیم/ مسیر شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به برخی تحرکات نظامی در منطقه، گفت: این نیرو توجهی به تحرکات مقطعی دشمنان ندارد و همیشه آماده پاسخ دادن به هر گونه تهدید و جسارت دشمنان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه بیست و ششمین سالگرد شهادت شهید منصور ستاری وی اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و ارزیابی‌های انجام شده الحمدلله همه خلبانان شجاع و مقتدر نیروی هوایی آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید و گستاخی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلام ایران انس و مراوده‌ای خاص داشت، خاطرنشان کرد: خلبانان این نیروی خدوم قول داده اند که مسیر حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند و از خون پاک این شهید بزرگ هرگز نخواهند گذشت.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه شهید منصور ستاری در دوران دفاع مقدس طرح ریزی های بسیار خوب تاکتیکی و تکنیکی انجام دادند، افزود: ایده‌های خوب و راهبردی این شهید گرامی موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد، طرح ریزی پدافندی شهید ستاری در عملیات والفجر هشت هرگز فراموش نخواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: شهید منصور ستاری پس از پایان جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مدیریتی دارای تفکرات بسیار بزرگ و راهبردی بود که موجب ایجاد زیرساخت‌های خوبی در نیروی هوایی شد.

وی ادامه داد: تکنولوژی‌های پیشرفته هوایی حاصل زیر ساخت‌های ایجاد شده توسط شهید ستاری است و این تکنولوژی‌ها موجب موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزنده امروز این نیرو شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، ساخت هواپیما و قطعات پیشرفته آن و همچنین تجهیزات پیشرفته هوایی امروز در نیروی هوایی را حاصل دسترنج شهید منصور ستاری دانست و افزود: تفکرات راهبردی خوب و قابل توجه شهید ستاری امروز خود را در دستاوردهای نیروی هوایی نشان داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =