بازداشت شماری فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری ضمن شلیک گاز اشک آور و بمب‌های صوتی به سمت ده‌ها فلسطینی، شماری فلسطینی از جمله چند کودک را بازداشت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رژیم اشغالگر با حملات جدید خود به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری دیگر از شهروندان فلسطینی از جمله چند کودک را بازداشت کردند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نظامیان اشغالگر امروز یکشنبه با حمله به شهرک «جبع» در جنوب «جنین» در شمال کرانه باختری با اهالی این منطقه، درگیر شده و به سمت آنها بمب صوتی و گاز اشک آور شلیک کردند و یک جوان را هم با حمله به خانه پدرش و تخریب اثاثیه آنجا بازداشت کردند.

درگیری‌های نظامیان اشغالگر با شهروندان فلسطین در شهرک «کفر قدوم» در شرق «قلقیلیه» که راهپیمایی مسالمت آمیز ضد صهیونیستی برگزار کرده بودند، درگیر شدند و به سمت آنها گاز اشک‌آور شلیک کردند که در نتیجه آن، ده‌ها فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان رژیم اشغالگر دو کودک فلسطین را هم امروز از شهرک «بیت فجار» در جنوب «بیت لحم» ربودند. آنها با شلیک گاز اشک آور و بمب صوتی به سمت خانه‌های شهروندان حمله ور شدند و این دو کودک را بازداشت کردند ...

در شهر «الخلیل» در جنوب کرانه باختری نظامیان رژیم اشغالگر، یک جوان دیگر فلسطینی را با حمله به خانه‌اش ربودند.

شهرک «بیت حنینا» در شمال قدس اشغالی نیز شاهد حمله ماموران پلیس صهیونیستی و بازداشت یک جوان فلسطین بودند.

چندین دسته از شهرک‌نشینان صهیونیست نیز امروز با ورود به صحن‌های مسجد الاقصی که با پشتیبانی پلیس رژیم صهیونیستی همراه بود، مشغول گشت زنی‌های تحریک آمیز یا انجام آداب تلمودی شدند.

خانه یک فلسطینی دیگر امروز در شهرک «بدیا» در غرب سلفیت توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه نداشتن مجوز تخریب شد.

رژیم صهیونیستی همچنین امروز زمین‌های وسیعی در «خله حسان» در غرب شهر سلفیت را که در آنجا نهال‌های زیتون و انگور کاشته شده بود، شخم زده و به تصرف خود درآورد.

مسئولین رژیم صهیونیستی همچنین طرح ساخت شهرک صهیونیست‌نشین در مساحتی بالغ بر ده‌ها کیلومتر از اراضی استان «بیت لحم» را نیز تصویب کرد.

شهرک‌نشیان صهیونیست همچنین امروز شهروندان فلسطینی در جنوب شرق یطا در جنوب الخلیل را با پشتیبانی نظامیان صهیونیست مورد ضرب و شتم قرار دادند. آنها با حمله به مزارع کشاورزی این فلسطینی‌ها، مانع کار آنها شد و از زمین‌هایشان بیرونشان کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =