تمام آزادی خواهان جهان در انتقام سخت شریک هستند

سردار افشار گفت: انتقام گیرنده خون شهید سردار سلیمانی فقط ملت ایران نیستند، بلکه عراق و بسیاری از کشورهای منطقه و همچنین آزادی خواهان جهان در این انتقام شریک خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص ترس و وحشت مقامات آمریکایی از موضوع انتقام سخت با سردار علیرضا افشار، معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح به صورت تلفنی گفتگو کرد.

سردار علیرضا افشار با بیان اینکه انتقام سخت، جوانب مختلفی دارد، گفت: ایران فقط از ترامپ و مجریان ترور سپهبد قاسم سلیمانی انتقام نمی گیرد، بلکه رژیم آمریکا باید انتقام سخت را پس بدهد چون رژیم این کشور نمایندگان سیاست مداران خود هستند. حتی اگر ترامپ اعدام شود، انتقام سخت صورت نگرفته است، بلکه انتقام سخت باید منتهی به اخراج آمریکا از منطقه شود.

وی تمامیت دولت آمریکا را رویکرد اصلی جمهوری اسلامی ایران در انتقام سخت عنوان کرد و افزود: انتقام گیرنده فقط ایران و ملت ایران نیستند و عراق و بسیاری از کشورهای منطقه و همچنین آزادی خواهان جهان در این انتقام شریک خواهند کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس مبنی بر اینکه ممکن است انتقام از جنایتکاران حتی در خانه خودشان صورت بگیرد، اظهار کرد: این بدان معنا نیست که ایران بخواهد جاسوسی برای این کار بفرستد، بلکه آزادی خواهان جهان به دنبال این انتقام هستند زیرا دنیا در مقابل این ترور و جنایت ساکت نخواهد ماند.

وی در خصوص موضوع انتقام گفت: یک بعد آن، جنبه های معنوی انتقام است که حضور میلیونی جمعیت ملت ایران و عراق در تشییع پیکر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، یک نوع انتقام جویی معنوی است که در مقابل اهداف دشمن قرار داشت. آن ها این شهادت را به ما تحمیل کردند زیرا قصد داشتند تفرقه بیشتر شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه سبب یکپارچگی بیشتر جهان اسلام شد.

سردار افشار درباره انتقام فیزیکی بیان کرد: انتقام فیزیکی صرفا منتهی به اعدام این افراد نمی شود. البته جنبه های حقوقی قضیه را دنبال می کنیم و دادگاه های بین المللی نمی توانند بهانه کنند مصونیت سیاسی دارند زیرا به زودی ترامپ و همه کسانی که در این موضوع سهم داشتند، از مسئولیت خود کنار می روند.

وی تاکید کرد: مجامع بین المللی اگر واقعا عدالت دارند باید به پرونده ترور شهید سلیمانی رسیدگی کنند و در غیر این صورت حیثیت خود را از دست خواهند داد. به جز مسئله حقوقی که بخشی از فرآیند انتقام خواهد بود، باید اخراج آمریکا از منطقه صورت بگیرد زیرا این مهم، از مصادیق بارز انتقام جویی خواهد بود. در این شیوه انتقام، فقط ایرانی ها با آمریکا طرف نیستند و هر جا آن ها تردد دارند، در تهدید قرار دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =