راز ماندگاری سردار سلیمانی در ولایت مداری و مردم داری بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: بدون تردید راز ماندگاری سردار سلیمانی، ولایت‌مداری، مردم‌داری، اخلاص و تقوا بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نشست اعضای هیئت رئیسه واحد دهاقان با مدیران گروه های آموزشی با رعایت موازین بهداشتی و در محل سالن اجلاس کتابخانه مرکزی علامه طباطبایی برگزار شد.

در این نشست سیدحسن حجازی رئیس واحد دهاقان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در سخنانی گفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود و زحمات زیادی برای این انقلاب و این مرزوبوم کشید. او یکی از پیروان واقعی و به تمام معنای خط امام(ره) و رهرو مقام معظم رهبری بود که زندگی خود را صرف مبارزه با استکبار کرد. 

وی افزود: بدون تردید راز ماندگاری سردار سلیمانی، ولایت‌مداری، مردم‌داری، اخلاص و تقوا بود. بزرگ‌مردی که بدون توجه به امور دنیوی، خود را از سال‌ها قبل، برای حضور در محضر خداوند و دست‌یابی به شهادت آماده کرده بود. امیدوارم که همه ما بتوانیم راه او و همه شهدای این مکتب را ادامه دهیم و دست استکبار را از زیاده‌خواهی‌هایشان، کوتاه کنیم.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی گفت: ما باید سادگی، بی پیرایه بودن و زندگی و منش سردار را الگوی خود قرار دهیم و همانند ایشان، خود را برای شهادت در راه این مرز و بوم آماده و مهیا نگهداریم.

رئیس دانشگاه دهاقان با بیان بخشی از عملکرد واحد در حوزه پژوهش و فناوری، تصریح کرد: واحد دهاقان یکی از واحدهای خوب استان اصفهان به حساب می آید که این امر، نتیجه تلاش همه اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارکنان خدوم دانشگاه است. کسب عنوان سوم در پنجمین جشنواره پژوهشی استان اصفهان، خود گواهی بر این مدعاست.

حجازی خاطرنشان کرد: تلاش همه ما بر این خواهد بود که در فرصت‌های آتی بتوانیم ضمن حفظ این عنوان، نیم‌نگاهی به ارتقاء آن داشته باشیم و به سوی عنوان های بالاتر حرکت نماییم، موفقیت کسب شده، حاصل کار تیمی و نتیجه زحمات همه پرسنل دانشگاه است و من از تلاش‌های همه در کسب این عنوان تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان این نشست، از برترین‌های پژوهش و فناوری دانشگاه دهاقان به این شرح تقدیر به عمل آمد: ثبت اختراع داخلی برتر، اسپری جوهر با قابلیت پاک شدن سریع، مجری، علی احمدحسینی، دانشجوی واحد، آزمایشگاه برتر، آزمایشگاه دوام بتن، مجری، دکتر بابک بهفروز، عضو هیئت علمی دانشگاه و طرح برون‌دانشگاهی برتر، خدمات مشاوره و استقرار آراستگی s۵ در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، مجری، علیرضا شیروانی عضو هیئت علمی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =