ولایتمداری و اخلاص ارکان اصلی مکتب شهید سلیمانی بود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مراغه گفت: ولایتمداری، اخلاص، مقاومت در برابر دشمنان،‌فروتنی و مهربانی  چهار رکن اصلی مکتب سردار سلیمانی بود که باید در این موارد، پیرو این الگوی بی نظیر اخلاقی باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی و در راستای تبیین موازین مکتب او، وبینار تبیین مکتب سلیمانی به همت بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان مراغه و با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه به‌صورت آنلاین برگزار شد.

حمید کاظمی مطلق مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه های مراغه در این وبینار اظهارکرد: کلید واژه راهبردی با عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی، جامع ترین و راهبردی ترین نوع نگاه به شخصیت  این شهید بزرگوار است. 

وی منشاء وریشه مقاومت سردار سلیمانی را عقلانیت دینی این شهید عنوان کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی می دانست که هزینه مقاومت کمتر از سازش است؛ او در اوج ناامیدی دیگران کار خود را محکم و استوار انجام می داد و نتیجه می گرفت. 

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه تصریح کرد: امروز اگر صدایی جز مقاومت در کشور شنیده شود، نه تنها خیانت به سردار بلکه خیانت به خون تمام شهداست. 

وی ولایتمداری را از خصوصیات بارز شهید سلیمانی دانست و گفت: سردار سلیمانی قسم جلاله می خورد که در روز قیامت از میران ولایتمداری و تعهد به نظام از همه سوال خواهند کرد.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه های مراغه داشتن صفای باطنی، مهربانی و لطافت روحی را از دیگر ویژگی های سردار نامید و بیان کرد: در کنار آن، صلابت و حماسه سازی او در میدان جنگ نسبت به دشمنان، ترکیب زیبایی از شخصیت این شهید می آفرید. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1086457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =