اتحادیه جهانی علمای مسلمان خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد

اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور بیانیه‌ای تحریم همه‌جانبه رژیم صهیونیستی از جمله تحریم اقتصادی این رژیم را تا زمان عقب‌نشینی از اراضی اشغالی فلسطین واجب دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد، اتحادیه جهانی علمای مسلمان بیانیه‌ای را در خصوص لزوم تحریم رژیم صهیونیستی صادر کرد. این اتحادیه تحریم همه‌جانبه رژیم صهیونیستی از جمله تحریم اقتصادی این رژیم را تا زمان عقب‌نشینی از اراضی اشغالی فلسطین واجب دانست.

بر اساس این گزارش، بیانیه اتحادیه جهانی علمای مسلمان در خصوص لزوم تحریم رژیم صهیونیستی توسط کشورهای مختلف با امضای احمد الریسونی، رئیس اتحادیه و محی الدین قره داغی، دبیرکل آن منتشر شده است.

در این بیانیه آمده که است: فراخوان ما در رابطه با تحریم رژیم صهیونیستی و تولیدات و کالاهای آن است، زیرا این رژیم سرزمین فلسطین و جولان را اشغال کرده و همچنان به جنایات خود علیه مسجد الاقصی ادامه می‌دهد.

این بیانیه می‌افزاید: مقابله با جنایات اشغالگران و بیرون راندن آنها از اراضی اشغالی و مقاومت در برابر آنها با تمامی ابزارهای مشروع، واجب و فریضه‌ای دینی و ضرورتی انسانی است که قوانین، معاهدات و قطعنامه‌های بین‌المللی نیز بر آن تاکید دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =