ترامپ پس از خروج از کاخ سیاه به فکر حفظ جان خود خواهد بود

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق با اشاره به پیامدهای ترور شهیدان سلیمانی و المهندس توسط آمریکا، گفت: ترامپ پس از خروج از کاخ سیاه به فکر حفظ جان خود خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از الفرات نیوز، «شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق سخنانی را در خصوص شهید سلیمانی مطرح کرد. او در این خصوص گفت: شهید سلیمانی علیرغم برخورداری از یک جایگاه مهم، کاملاً متواضع بود.

بر اساس این گزارش، خزعلی تأکید کرد: شهید سلیمانی همواره در نبردهای مختلف علیه تروریسمِ تکفیری داعش در میدان حضور پیدا می‌کرد. ازجمله این نبردها، نبرد آزادسازی تکریت و الفلوجه از لوث تکفیریها بود.

دبیرکل عصائب اهل الحق تصریح کرد: او از توانایی‌های ایران برای کمک به عراق استفاده کرد. شهید سلیمانی از عراق دفاع کرد و به خاطر عراق خود را به خطر انداخت. درست به همین دلیل است که شاهد برگزاری مراسم عزاداری باشکوهی برای او در عراق بودیم.

الخزعلی با بیان اینکه شهیدان سلیمانی و المهندس در نهایت با توطئه ترامپ و نتانیاهو ترور شدند و به شهادت رسیدند، اظهار داشت: آثار و پیامدهای این اتفاق تاریخی باقی خواهد ماند. ترامپ با این اقدام تلاش کرد رضایت لابی صهیونیستی را به دست آورد.

او در ادامه یادآور شد: اکنون ترامپ در این فکر است که پس از خروج از کاخ سیاه، چگونه جانش را حفظ کند. ما معتقدیم که آمریکا هیچگاه به فکر عراقی‌ها نبوده و همواره به توطئه چینی علیه آنها پرداخته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =