نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد فردا اعلام می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا فردا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ فاطمه زرین آمیزی از اعلام نتایج نهایی پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در مهلت اختصاص داده شده از سوی سازمان  سنجش، می‌توانستند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

وی تاکید کرد: نتایج نهایی پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا سه شنبه ۱۶ دی ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته شوند، در صورتی که پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ باشند، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و  این دسته از متقاضیان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.

وی گفت: شروع به تحصیل داوطلبان پذیرفته شده، از نیم سال دوم و بهمن ماه خواهد بود.

زرین آبادی عنوان کرد: نتایج نهایی رشته محل های آزمون سراسری هم تا پایان دی ماه سال جاری اعلام می شود.

گفتنی است براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه ۱۶ شورای سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی ( معدل) کارشنی ارشد ناپیوسته سال ۹۹( صرفا در همین سال انجام می‌شود) در هفته پایانی آذرماه برای تمام زیر نظام‌ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =