جنایت ترور «فرماندهان پیروزی» بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

نماینده پارلمان عراق در سخنانی تأکید کرد که جنایت ترور «فرماندهان پیروزی» توسط ایالات متحده آمریکا بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از الفرات نیوز، «یوسف الکلابی» نماینده پارلمان عراق سخنانی را در خصوص جنایت ترور فرماندهان پیروزی توسط پهپادهای متجاوز ایالات متحده آمریکا طی سال گذشته، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تأکید کرد: عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی در نزدیکی فرودگاه بغداد بدانند که این جنایت بدون پاسخ باقی نخواهد ماند. این نماینده پارلمان عراق همچنین از مواضع رسمی در سطوح قوای سه گانه این کشور در قبال جنایت ترور فرماندهان پیروزی انتقاد کرد.

پیشتر «بدر الزیادی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که جنایت صورت گرفته در فرودگاه بغداد باید در محافل بین المللی از طریق اقامه دعوی قضائی پیگیری شود. الزیادی بیان کرد: فراکسیون‌های سیاسی باید به دولت عراق برای اخراج نظامیان خارجی فشار آورند.

وی گفت: ما شاهد آن هستیم که هیچ اقدام رسمی در خصوص پیگیری این پرونده در محافل بین المللی صورت نگرفته است. روز گذشته نیز ریاض المسعودی یکی دیگر از نمایندگان پارلمان عراق از عملکرد دولت این کشور نسبت به پیگیری پرونده شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =