مهلت دفاع دانشجویان ارشد ورودی ۹۶/ تمدید ترم هفتم امکانپذیر نیست

مهلت دفاع دانشجویان ارشد ورودی بهمن ۱۳۹۶ و ماقبل که نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹ نیمسال ششم تحصیلی آنان است، پایان دی ماه ۹۹ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ دانشگاه صنعتی امیرکبیر اطلاعیه‌ای را درباره مهلت دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد که ترم جاری نیم سال ششم آنها است، منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این اطلاعیه آمده است: مطابق مقررات آموزشی، مهلت دفاع دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ورودی بهمن ۱۳۹۶ و ماقبل که نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹ نیم سال ششم تحصیلی آنان است، پایان دی ماه ۹۹ است؛ بنابراین دانشجویان تا روز شنبه ۲۰ دی ماه نسبت به اخذ مجوز دفاع در پورتال آموزشی خود اقدام کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: همچنین نمره پایان‌نامه دانشجویانی که در موعد مقرر از پایان‌نامه خود دفاع کرده اند، حداکثر تا روز شنبه ۱۱ بهمن ماه در پورتال آموزشی دانشجویان توسط کارشناسان دانشکده ثبت موقت شود و اصل نمره دانشجویانی که تا پایان دی ماه از پروژه خود دفاع کرده اند، تا روز شنبه ۱۸ بهمن ماه به دفتر مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای ثبت قطعی در پورتال آموزشی ارسال شود.

در این اطلاعیه مطرح شده است: علاوه بر این، با توجه به اینکه تمدید ترم هفتم امکانپذیر نیست، در صورت عدم دفاع دانشجویان در موعد مقرر، اخراج سنواتی خواهند شد. نمره پایان‌نامه دانشجویان در نیم سال ششم بر اساس رویه ۳۳۰۱ است. دانشجویان می‌توانند بر اساس رویه مذکور از پایان دی ماه ۹۹ تا پایان بهمن ماه ۹۹ به صورت قبول / مردود دفاع کنند.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: کارشناسان دانشکده‌ها دسترسی به ثبت موقت نمره قبول/مردود در پورتال دانشجو را ندارند و خواهشمند است اصل فرم ارزیابی دانشجویانی که تا پایان بهمن ماه از پایان‌نامه خود دفاع می‌کنند را حداکثر تا روز شنبه ۱۶ اسفند ماه به دفتر مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت ثبت قطعی در پورتال آموزشی ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =