ترکیب احتمالی استقلال برابر آلومینیوم/ تغییرات فکری برای آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز میزبان آلومینیوم است. آبی‌ها برای حفظ صدر جدول با بهترین ترکیب خود به مصاف نماینده اراک خواهند رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی برابر گل گهر در سیرجان که نتیجه با ارزشی بود، امروز در تهران باید از تیم خطرناک آلومینیوم اراک میزبانی کند. تیمی که ظرفیت خوب بازی کردن و امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ را دارد.

این نخستین بازی دو تیم در تاریخ رقابتهای لیگ برتر است چرا که اراکی‌ها اولین فصل حضورشان در بالاترین سطح فوتبال کشور را تجربه می‌کنند. اما رسول خطیبی علیرغم جوانی، از تجربه سال‌ها مربیگری کردن در لیگ برتر و لیگ دسته اول برخوردار است و از مربیان نام آشنای فوتبال ایران به شمار می‌رود.

آبی پوشان امروز در حالی برابر آلومینیوم به میدان می‌روند که مطابق معمول بازی‌های گذشته شان رشید مظاهری از دروازه این تیم مراقبت می‌کند. امروز احتمال اینکه ۳ مدافع میانی همزمان با این توضیح که یکی از آنها به سمت چپ خط دفاعی گرایش داشته باشد، در ترکیب قرار بگیرند زیاد است. در این صورت عارف غلامی، محمد حسین مرادمند و محمد دانشگر در ترکیب هستند و سید احمد موسوی نیز شانس زیادی برای قرار گرفتن در سمت راست خط دفاعی دارد.

زوج شکل گرفته از مهدی مهدی پور و مسعود ریگی در مرکز خط میانی آبی پوشان جواب داده و بعید است فکری به این ترکیب دست بزند.

وریا غفوری هم که کاپیتان و یکی از ارکان آبی پوشان است مثل بازی‌های گذشته با وظایف وینگر در سمت راست زمین حضور خواهد داشت. اما این امکان وجود دارد که در سمت چپ خط میانی استقلال تغییری نسبت به بازی گذشته شکل بگیرد. در صورتی که آرش رضاوند امروز در ترکیب ثابت قرار نگیرد، داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی و خلاق آبی پوشان جای او را پر خواهد کرد. شاید ۳ اخطاره بودن رضاوند باعث شود تا فکری برای استفاده از او دست به ریسک نزند.

باوجود بازگشت دیاباته به شرایط بازی و حضور او در لیست ۱۸ نفره آبی پوشان، اما به احتمال زیاد امروز هم ارسلان مطهری و مهدی قائدی زوج خط حمله این تیم را تشکیل می‌دهند. اما احتمال حضور دیاباته به عنوان بازیکن جانشین در دقایقی از بازی زیاد است.

بازی دو تیم استقلال و آلومینیوم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز و به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =