انضباط کاری کارکنان و استادان مهم‌ترین مؤلفه خدمت‌رسانی است

مدیر کل حراست دانشگاه ازاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید بر انضباط کاری کارکنان و استادان در خدمت رسانی به دانشجویان گفت: اصلی ترین شاخص خدمت رسانی انضباط کاری در کنار اخلاق مداری ، پاسخگویی و رعایت شئونات اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین جهانگیری در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک، تقارن ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و با تأکید بر لزوم اشاعه مکتب مقاومت اسلامی و انتقال آن به نسل جوان دانشجو گفت: ولایت‌مداری به عنوان رکن اصلی مکتب مقاومت اسلامی حاج قاسم مطرح است که باید برای ترویج آن در تمام شئونات زندگی به‌ویژه در برگزاری کلاس‌های درس حتی به صورت مجازی به آن اهتمام ورزید.

وی اخلاق‌مداری، پاسخگویی، انضباط کاری و یاری‌رسانی با توجه به الگوهای‌ ملی، میهنی و اسلامی را از مؤلفه‌های مورد تأکید دانشگاه برای خدمت‌رسانی به دانشجویان قلمداد کرد و افزود: لازم است در شرایط کنونی با همدلی و همراهی بیشتر درصدد حل مشکلات دانشجویان برآییم و شرایط سخت آنان را بهتر و بیشتر درک کنیم.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان سیاست‌های کلان دانشگاه در راستای حرکت به‌سمت کیفی‌سازی و توجه به ارتقای سطح علمی را یادآور شد و  گفت: توقع می‌رود دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان همانگونه که توانسته به سمت توسعه کمی پیش رود و به دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور خدمات آموزشی و علمی دهد باید با ارتقای سطح کیفی و حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل جدید، کارآفرینی و اخلاق‌مداری را نیز تا سطح عالی ارتقا بخشد.

جهانگیری بیان کرد: استفاده از استادان کارآمد، مجرب و به‌روز در حوزه علمی، پژوهشی و فرهنگی می‌تواند دانشگاه را در روند توسعه کیفی کمک قابل توجهی کند و امید و انگیزه جوانان را در علم‌آموزی و توسعه کشور اسلامی، ارتقا بخشد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از بخش‌های مختلف واحد جاسک بازدید کرد و با کارکنان و دانشجویان حاضر در دانشگاه به گفتگو نشست و از رعایت نکات ایمنی و بهداشتی وخدمت‌رسانی مسئولانه به‌همراه رعایت اخلاق و شئونات اسلامی و صبوری کارکنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086505

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =