همایش پیاده‌روی «حاج‌قاسم، قهرمان ملی» برگزار می‌شود

برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها با عنوان «حاج قاسم، قهرمان ملی» و مسابقات ورزش همگانی به‌صورت مجازی در شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصویب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، نخستین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به‌صورت مجازی و با حضور عبدالله خالصی‌دوست رئیس دانشگاهو مسئولان ورزش واحدهای دانشگاهی این استان برگزار شد.

خالصی‌دوست در این جلسه که به‌عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان سخن می‌گفت بر لزوم توجه به ورزش همگانی به‌ویژه در شرایط کرونایی و استفاده از ابزارهای مجازی برای تداوم فعالیت‌های ورزش همگانی با هدف حفظ سلامت و ارتقای ایمنی افراد در مقابله با بیماری‌ها تأکید کرد.

وی با توجه به زیرساخت‌های مطلوب ورزشی در واحدهای دانشگاهی استان سمنان، برنامه‌ریزی برای استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی را مطالبه و ابراز امیدواری کرد که با ظرفیت‌های موجود علاوه بر کمک به درآمدهای غیرشهریه‌ای، ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سطح ملی بدرخشد.

در ادامه جلسه علی دوستی مسئول امور ورزشی واحد سمنان و دبیر شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم با ارائه گزارشی از اهداف و برنامه‌های حوزه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان به معرفی اعضای جدید این شورا و ابلاغ  شرح وظایف آنان پرداخت.

برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با عنوان «حاج قاسم، قهرمان ملی» در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان و برگزاری مسابقات ورزش همگانی به‌صورت مجازی ویژه دانشجویان، کارکنان و فرزندان کارکنان از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086541

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =