حتی مخالفین آیت الله مصباح هم به شجاعت و تکلیف‌محوری ایشان اذعان داشتند

جامعه اسلامی مدیران تاکید کرد: شجاعت، اعتقاد به ولایت فقیه و تکلیف محوری آیت الله محمدتقی مصباح یزدی از جمله مواردی بود که حتی مخالفین ایشان به آن اذعان داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جامعه اسلامی مدیران در پی ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: ارتحال عالم مجاهد آیت الله محمدتقی مصباح یزدی که از شخصیت‌های تاثیرگذار در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی بودند برای شاگردان وی و مردم انقلابی ایران اسلامی ضایعه‌ای سخت و عظیم است. ایشان در طول عمر پر برکت خود خدمات گسترده‌ای را به علوم انسانی و اسلامی در کشور ارائه کردند و شاگردان بسیاری را پرورش دادند. تالیفات گسترده ایشان در زمینه‌های تفسیر قرآن، فلسفه اسلامی، عقاید و کلام، اخلاق و اندیشه سیاسی اسلام همواره مورد توجه علاقه‌مندان بوده است.

در حوزه سیاست نیز توجه علامه مصباح یزدی به اصول از ویژگی‌های زبانزد ایشان بود. شجاعت، اعتقاد به ولایت فقیه و تکلیف محوری این عالم برجسته از جمله مواردی بود که حتی مخالفین ایشان به آن اذعان داشتند. تلاش‌های این فیلسوف اسلامی در حوزه اخلاق نیز ثمرات بسیاری داشته و کلاس‌های درس اخلاق ایشان همواره با حضور علاقه‌مندان دایر بوده است. روشنگری‌های آیت الله مصباح یزدی در برهه‌های حساس کشور موجبات دلگرمی دوستداران نظام اسلامی را فراهم می‌آورد و بارها این اظهارات باعث خنثی سازی کید دشمنان می‌شد.

 امید است خلا حاصل از فقدان این عالم برجسته با حضور شاگردان وی در صحنه دین و سیاست هرچه زودتر پر شود و مردم از وجود عالمانی همچون علامه مصباح بهره‌مند گردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =