قیمت نفت خام سقوط کرد

قیمت نفت خام در پایان معاملات روز دوشنبه با تاخیر در تصمیم‌گیری اوپک پلاس در مورد تولید نفت این گروه هرچه سود کرده بود را از دست داد و سقوط کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت نفت خام در پایان معاملات روز دوشنبه با تأخیر در تصمیم‌گیری اوپک پلاس در مورد تولید نفت این گروه هرچه سود کرده بود را از دست داد و سقوط کرد.

قیمت‌های نفت در آغاز معاملات روز سه‌شنبه توانستند روند صعودی خود را بازیابند و بخشی از این سقوط را جبران کنند.

تا ساعت ۷:۱۶ به وقت تهران، قیمت هر بشکه نفت خام برنت ۰.۲۰ درصد یا ۱۰ سنت رشد کرد و به ۵۱.۱۶ دلار رسید. این شاخص در معاملات دیروز ۱ درصد جهش کرد و به ۵۳ دلار نزدیک شد اما در ادامه این سود را از دست داد و با سقوط ۱ درصدی به کار خود پایان داد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا تا ساعت ۷:۱۸ روز سه‌شنبه به وقت تهران ۰.۲۷ درصد یا ۱۳ سنت رشد کرد و به ۴۷.۷۵ دلار بازگشت. این شاخص در معاملات دیروز ابتدا ۱ درصد جهش کرد اما در ادامه این سود را از دست داد و با سقوط ۱.۸۵ درصدی به کار خود پایان داد.

قیمت‌های نفت پس از آن دچار نوسان شدند که اعضای اوپک پلاس در دیدار روز دوشنبه خود نتوانستند در مورد افزایش تولید نفت ماه فوریه به توافق برسند و قرار شد دوباره در روز سه‌شنبه دیدار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =