کارمندان گوگل اتحادیه کارگری تشکیل دادند

عده ای از کارمندان گوگل یک اتحادیه کارگری تشکیل داده اند تا بتوانند در رویارویی با شرکت قدرت چانه زنی بالاتری داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از رویترز، بیش از ۲۰۰ کارمند گوگل و بخش‌های مختلف آلفابت روز گذشته یک اتحادیه کارگری در دفاتر کانادا و آمریکا این شرکت ایجاد کردند. این اتحادیه در حالی ایجاد می‌شود که سال‌ها است کارمندان این شرکت درباره شرایط کاری و روش‌های عملکرد این شرکت اعتراض دارند اما از پشتیبانی کافی برای چانه زنی با مدیران این شرکت برخوردار نبودند.

پشتیبانان این اقدام معتقدند «اتحادیه کارگران آلفابت» که شکل تحول یافته از یک گروه غیر رسمی کارمندان فعال این شرکت است، اعضای خود را در مقابل اقدامات انتقام جویانه شرکت بهتر محافظت کند. همچنین اتحادیه می‌تواند حملات قدرتمندتری علیه شرکت انجام دهد.

این اتحادیه بخشی از گروه ارتباطات کارگری آمریکا است که نماینده کارمندان شرکت وریزون وAT&T نیز است. کارمندان آلفابت باید یک درصد از کل دریافتی خود را به اتحادیه بپردازند.

کارا سیلور استاین مدیر بخش عملیات‌های افراد گوگل در واکنش به این خبر گفت: شرکت از حقوق کارگری کارمندانش پشتیبانی می‌کند و ارتباط مستقیم با کارمندانش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =