استقرار نظام آموزش بزرگسالان در حال پیگیری است

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: وزیر آموزش و پرورش استقرار نظام آموزش بزرگسالان را مطرح کردند و از سوی وزارتخانه این موضوع در حال پیگیری از سازمان امور اداری و استخدام کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در آغاز جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان با صلوات بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جلسه را آغاز کرد و گفت: امروز روز گزینش است و این روز را گرامی می دارم و همچنین در آستانه سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم هستیم که سر آغاز انقلاب اسلامی ایران شد این روز را گرامی می داریم.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: از حضور صمیمی آقای وزیر ممنون هستیم که به مناسبت هفته سوادآموزی به خانه خود آمد و مدافع سر سخت سوادآموزی در وزارتخانه نیز خود او است و همواره سازمان را پشتیبانی می کنند.

محمد زاده افزود: اگر آقای وزیر از کار راضی نباشد صریح بیان می کند. بیانات ایشان در مورد سوادآموزی فصل الخطاب است. و همه ما تلاش کنیم مطالبات ایشان را اجرائی کنیم. سه موضوع مهم را مطرح کرد بحث استقرار نظام آموزش بزرگسالان و فعالیت در آموزش بزرگسالان را مطرح کردند و از سوی وزارتخانه این موضوع در حال پیگیری از سازمان امور اداری و استخدام کشور است. دومین خواسته وی ایجاد مدرسه مجازی است و خواستگاه این کار را در حوزه بزرگسالان و سوادآموزی دانست و تلاش می کنیم که این کار به نحو احسن انجام شود. سومین خواسته نیز، مدرسه محور شدن سوادآموزی است که باید بطور روشن و واضح بیان شود، لذا تاکید می شود جهت تحقق خواسته های وزیر برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و همه ما تلاش کنیم تا به مرحله عمل برسد.

محمدزاده در ادامه به دادن پاسخ مناسب و به موقع به استانها تاکید کرد و در این جلسه موارد ذیل بعنوان تصمیمات متخذه، مورد تصمیم گیری قرار گرفت:

۱- طی جلسه‌ای با حضور واحدهای تخصصی نسبت به شکل گیری غرفه فروش برای تولیدات یادگیری محلی تصمیم سازی شود.

۲- کار گروهی با محوریت معاونت امور آموزشی برای عملیاتی نمودن مدرسه محور شدن سوادآموزی و مدرسه مجازی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد.

۳- کار گروهی با محوریت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی برای عملیاتی نمودن استقرار نظام آموزش بزرگسالان و سوادآموزی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد.

۴- کار گروهی با محوریت دفتر پژوهش و محتوای آموزشی برای عملیاتی نمودن تولید محتوای الکترونیکی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد.

۵- به منظور بهره مندی از ظرفیت کارشناسی نظام پیشنهادات سازمان فعال شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =