معرفی کمیته‌های جشنواره ملی اسباب بازی

دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی مسئولان کمیته‌های تخصصی این رویداد فرهنگی را معرفی کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در احکام جداگانه‌ای محسن رجبی تولیدکننده اسباب‌بازی، مولف و مدرس در زمینه افزایش هوش مالیِ کودکان را به عنوان «مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه تخصصی دست‌آوردهای صنعت اسباب‌بازی ایرانی»، آیدین مهدیزاده مدرس دانشگاه علم‌وهنر و شهید رجایی و دبیر رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‏‌بازی را به عنوان «مسئول کمیته رقابتی» و بهنام زنگی عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس و صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصل‌نامه علمی پژوهشی پژوهش هنر را به عنوان «مسئول کمیته علمی» معرفی کرد.

محسن حموله همچنین، محمد صائبی فعال فرهنگی را به عنوان «مسئول کمیته ترویجی بازی و اسباب‌بازی» منصوب کرد.

وی همچنین، شایان فروزنده‌دل طراح، پژوهش‌گر و مدیرعامل موسسه آموزشی‌ پژوهشی و تولیدی در زمینه اسباب‌بازی را به عنوان مشاور و «مسئول جذب مشارکت و حمایت مالی» و قاسم مرادی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون را به عنوان «مسئول کمیته پشتیبانی» این جشنواره معرفی کرد.

مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی نیز به عهده اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بر اساس این خبر، از آن‏جا که ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌‏شود، سجاد رشیدی‏‌پور مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون به عنوان «مسئول کمیته راهبری فضای مجازی» این جشنواره منصوب شد.

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به صورت مجازی در زمستان سال ۱۳۹۹ با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با مشارکت شورای نظارت بر اسباب‏بازی و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه مجازی معرفی دست‌آوردهای صنعت اسباب‌بازی ایرانی با حضور دست‌اندرکاران این صنعت، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌ها به صورت وبینار با حضور استادان و سخنرانان ایرانی و بین‌المللی حوزه اسباب‏‌بازی و همچنین برپایی نمایشگاهی با حضور سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی برای ترویج و توسعه کاربردها و کارکردهای بازی و اسباب‏بازی از دیگر برنامه‌های ششمین جشنواره ملی اسباب‏‌بازی با شعار «آینده را باید ساخت» است.

فروش اسباب‌‏بازی در ششمین جشنواره ملی اسباب‌‏بازی نیز به صورت بازار فروش آنلاین در سایت جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =