مکتب حاج قاسم سلیمانی تحول‌آفرین است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: وقتی که حاج قاسم وارد عرصه تحولات منطقه می‌شود، اتفاقاتی می‌افتد که آثار آن تاکنون جاری و ساری است. مکتب حاج قاسم سلیمانی با نگاه به اندیشه‌های امامین انقلاب، مکتبی تحول‌آفرین است چراکه او کارها و اقدامات ناممکن را ممکن ساخت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی اقراریان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران صبح امروز در "یادواره مرد میدان" که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد، اظهار کرد: شاید اگر ما به عنوان مسئولان دانشگاه به دنبال برگزاری برنامه بودیم، الگو و روش دیگری را انتخاب می‌کردیم؛ اما میدان‌دادن به دانشجویان و جوانان با محوریت بسیج دانشجویی، رویکرد اصلی شهدا بود و لذا تصمیم گرفتیم کار را به آن ها واگذار کنیم.

وی افزود: امروز جامعه ما نیازمند شهدایی مانند حاج قاسم و ابومهدی المهندس است چرا که آن ها، مکتب، روش و الگوی انسان‌سازی هستند؛ در واقع امروز دانشگاه ما باید به سمت دانشگاه اجتماعی حرکت کند تا مصلحان اجتماعی همانند شهدا را تربیت کند.

اقراریان ادامه داد: وقتی که حاج قاسم وارد عرصه تحولات منطقه می شود، اتفاقاتی می‌افتد که آثار آن تاکنون جاری و ساری است. مکتب حاج قاسم سلیمانی با نگاه به اندیشه‌های امامین انقلاب، مکتبی تحول‌آفرین است چرا که او کارها و اقدامات ناممکن را ممکن ساخت.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکز تصریح کرد: شاید این روزها اسم حاج قاسم بیش از گذشته بر سر زبان ها باشد؛ اما همه به این موضوع باور دارند که حاج قاسم سلیمانی شهید زنده است. خداوند حاج قاسم را زمانی به سمت خود فراخواند که ماموریت خود را در ابعاد مختلف به اتمام رسانده بود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه امروز بیش از گذشته به مکتب و روش حاج قاسم سلیمانی نیازمند است؛ سردار سلیمانی به ما یاد داد که باید از خط کشی های خود ساخته عبور کنیم و امیدواریم بتوانیم رهروان خوبی برای شهدا باشیم و قطره ای از دریای محبت خودمان را به آن ها ابراز کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086627

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =