دانش آموز هرمزگانی نشان برنز المپیاد کشوری علوم زمین را به دست آورد

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: دانش آموز پایه یازدهم ناحیه یک بندرعباس نشان برنز المپیاد کشوری علوم زمین را از آن خود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، ایرج بیت اللهی با بیان اینکه مهرآنا عسکری دانش آموز پایه یازدهم ناحیه یک بندرعباس نشان برنز المپیاد کشوری علوم زمین را کسب کرد، گفت: در فراخوان اولیه، یک‌هزار و ۵۶۷ دانش آموز پایه  دهم و یازدهم در دیماه ۹۸ به صورت سامانه‌ای و اینترنتی در ۱۲ رشته المپیاد علمی دانش آموزی شرکت کردند.

وی بیان کرد: این رشته‌ها شامل ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، علوم زمین، رایانه، نجوم، سلول‌های بنیادین و جغرافیا بود.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: در مرحله نخست ۷۳ نفر از دانش آموزان استان به مرحله دوم راه یافتند و در این مرحله نیز سه نفر در رشته‌های شیمی، علوم زمین وتفکر و کارآفرینی مورد پذیرش قرار گرفتند.

بیت اللهی ادامه داد: پذیرفته شدگان مرحله دوم پس از گذراندن دوره آموزشی تابستانی از شهریور و مهرماه ۹۹ به صورت آنلاین در آزمون نهایی شرکت کردند که دانش آموز عسکری از ناحیه یک بندرعباس موفق به کسب نشان برنز شد.

وی با بیان اینکه این دومین نشان آموزش وپرورش هرمزگان در المپیاد کشوری است، خاطر نشان کرد: پیش از این، دانش آموز فاطمه چملی نژاد از فرزانگان میناب نیز موفق به کسب نشان نقره در المپیاد تفکر وکارآفرینی شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =