رشد ۲۵ درصدی کسب رتبه های برتر کنکور توسط متقاضیان شاهد و ایثاگر

رئیس بنیاد شهید گفت: ما در رتبه های دو رقمی و سه رقمی کنکور امسال در جامعه ایثارگری، ۲۵ درصد رشد داشتیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سعید اوحدی صبح امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان شاهد و ایثارگر حائز رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور سراسری بدون استفاده از سهمیه، گفت: نخبگان و دانشجویان شاهد و ایثارگر باید بدانند که در چه جایگاه مهمی قرار دارند.

وی افزود: امروز فرزندان شهدا موفق به کسب رتبه های برتر علمی شده اند و پدران آن ها روزی از مرزهای خاکی این کشور دفاع کردند. حال نیز دفاع از این مرز و بودم به وسیله رشد علمی بر عهده شما عزیزان است.

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد: رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را برای رشد جریان انقلاب تبیین کرده اند که ۷ سرفصل آن مبتنی بر علم و فناوری است. هیچ راهی برای دستیابی به تمدن اسلامی نداریم مگر با استفاده از بستر علمی و ادامه دادن راه شهید سلیمانی ها.

اوحدی عنوان کرد: ما در رتبه های دو رقمی و سه رقمی کنکور امسال در جامعه ایثارگری، ۲۵ درصد رشد داشتیم و افتخار می‌کنیم که ۹ هزار نفر از نخبگان و دانشجویان برتر کشور جزو جامعه شاهد و ایثارگر هستند. به علاوه در آزمون دستیاری پزشکی نیز ۲۰ درصد پذیرفته شدگان از خانواده ایثار هستند.

وی تاکید کرد: استفاده از سهمیه ایثارگری در آزمون ها، وظیفه و دین نظام به خانواده های شاهد و ایثارگر است هرچند که این عزیزان حتی بدون سهمیه هم همچنان در عرصه های مختلف علمی می درخشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =