رادیو همراه نمایشگاه مجازی کتاب شد

نمایشگاه مجازی کتاب توسط رادیو فرهنگ نیز پوشش داده خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ و ایوب دهقانکار مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خانه کتاب و ادبیات ایران در دیداری درباره همکاری رادیو فرهنگ و خانه کتاب در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران به توافق رسیدند.

مدیر رادیو فرهنگ در این دیدار گفت: رادیو فرهنگ در برنامه های مختلف به حوزه کتاب توجه دارد به ویژه در گروه کتاب این شبکه رادیویی در معرفی نویسندگان، کتاب ها ‌و ناشران اهتمام داریم.
وی ادامه داد: در این گروه برنامه سازی شکل های مختلفی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در قالب برنامه های رادیویی در نظر گرفته ایم که  نقد و بررسی کتاب، پوشش رسانه ای اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی از جمله کودک و نوجوان، تا بزرگسالان و دانشگاهیان و حوزیان، معرفی مروجان کتاب، مسابقه کتابستان و تاکید ویژه برنامه هفت اقلیم بر کتاب و کتابخوانی از جمله آنهاست.

در این دیدار علیرضا حبیبی پیشنهاد برگزاری مسابقه ملی کتاب را عنوان کرد که با استقبال مواجه شد. هم چنین مقرر شد اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه به صورت زنده از رادیو فرهنگ پخش شود.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران اول تا ششم بهمن برگزار می شود. در پایان این دیدار، تفاهمنامه همکاری بین خانه کتاب و رادیو فرهنگ به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =