وصیت نامه شهید سلیمانی، سندی ارزشمند برای ایرانیان است

معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد دهاقان با همکاری بسیج دانشجویی واحد و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دهاقان، یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را در محل سالن اجتماعات واحد و با حضور جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی برگزار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام محسن طالب پور رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان در این یادواره ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در سخنانی پیرامون شخصیت شهید سلیمانی گفت: سخن گفتن در مورد سیدالشهدای مقاومت، سردار سلیمانی کاری است بس دشوار، به بیان معظم‌له، سپهبد سلیمانی یک مکتب و یک راه بود. مکتب بودن حاج قاسم، وظیفه همه ما را سنگین‌تر می کند. دانشگاهیان و فرهیختگان وظیفه دارند که مکتب سردار سلیمانی را در جامعه و بین آحاد مردم ترویج دهند.
 وی با اشاره به فرازهایی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی افزود: وصیت‌نامه شهید سلیمانی، سندی ارزشمند برای جوانان و ایرانیان است. وصیت نامه ایشان در ابعاد مختلفی همچون بعد اعتقادی، بعد معرفتی، بعد سیاسی، بعد اجتماعی و... برای متفکران قابل تأمل و تعمق است.
 طالب‌پور با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی همچون رعایت حق‌الله و حق‌الناس تصریح کرد: شهید یک منتظر واقعی برای ظهور امام زمان بود و این انتظار ناشی از عشق و محبت به اهل بیت بود. سردار، عبد واقعی خدا بود و به انجام واجبات، ذکر، دعا، توسل و ترک محرمات، اهتمام بسیار داشت.  
رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان ادامه داد: شهید سلیمانی یک مخلص به تمام معنا بود و هیچ‌گاه به دنبال مطرح شدن و مطرح کردن خود نبود، او در مسیر دین و ارزش‌های دینی ثابت‌قدم بود و هیچگاه مسیر را گم نکرد. حق را به خوبی از باطل تشخیص می‌داد و یک بصیر واقعی بود.
طالب پور در پایان بیان داشت: سلحشوری و شهادت‌طلبی نیز از مهم‌ترین خصیصه‌های سردار بود و  همیشه آرزوی شهادت داشت، در سخت ترین صحنه های جنگ و عملیات حضور یافت و خداوند نیز توفیق شهادت را نصیب ایشان کرد.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1086694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =