تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

در دیدار حساس و معوقه هفته هفتم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و سپاهان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد.

با این نتیجه سومین تساوی متوالی سرخ پوشان پس از فینال لیگ قهرمانان رقم خورد تا آنها 11 امتیازی شده و در آستانه دربی در همان رده دهم بمانند. سپاهان با ثبت دومین تساوی متوالی خارج از خانه اش 15 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.

استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر
داور: اشکان خورشیدی/ کمک‌ها: حسن ظهیری و فرهاد مروجی؛ داور چهارم: مهدی عالیقدر/ کمک داوران پشت دروازه: حمید حاج‌ملک و میثم حیدری/ ناظر داوری: سعید بطحایی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی،محمدحسین کنعانی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه و وحید امیری

ترکیب سپاهان: سید پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی
 

مهمترین اتفاقات بازی:

دقیقه ۴

پاس رو به عقب امید نورافکن درون محوطه جریمه پرسپولیس به سجاد شهباززاده رسید اما ضربه کم دقت وی با اختلاف زیاد از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۳۳

ارسال امید عالیشاه روی دروازه سپاهان در اختیار پیام نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۷۸

ارسال بازیکن پرسپولیس از سمت راست زمین سپاهان با ضربه سر پهلوان روی دروازه نیازمند فرود آمد.

ارسال ضربه ایستگاهی روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر کی روش استنلی در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۳۸

سرخوردن علی شجاعی سبب شد توپ در سمت راست زمین پرسپولیس به محمدرضا حسینی برسد اما ضربه وی از زاویه بسته به تور کنار دروازه لک برخورد کرد.

دقیقه ۳۹

پس از توپ ربایی دانیال اسماعیلی فر توپ بین وی و کی روش استنلی یک و دو شد و در نهایت ضربه اسماعیلی فر با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۴۵

روی یکی از معدود نفوذهای پرسپولیس به محوطه جریمه سپاهان، پیام نیازمند زودتر از احمد نوراللهی به توپ رسید تا جلوی فرصت سرخ‌پوشان را بگیرد.

دقیقه ۴۹

ارسال سروش رفیعی با ضربه سر سجاد شهباززاده بیرون رفت اما قبل از آن اشکان خورشیدی خطای بازیکن سپاهان روی مدافع پرسپولیس را اعلام کرده بود.

دقیقه ۶۱

در اولین و جدی ترین موقعیت پرسپولیس از ابتدای بازی پاس سیامک نعمتی به احسان پهلوان رسید اما نیازمند  ضربه وی در حالت  بدون تعادل را دفع کرد.

دقیقه ۶۸

پاس بلند نعمتی با تعلل محمدرضا مهدی زاده به پهلوان رسید و این بار ضربه وی با واکنش خوب نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۳

ضربه سروش رفیعی با اختلاف بسیار اندکی از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۸۵

شوت شجاد شهباززاده با واکنش لک به تیر دروازه سپاهان برخورد کرد و در ریباند هم دروازه بان پرسولیس باعکس العملی زیبا مانع گلزنی محمد محبی از درون شش قدم شد. در نهایت ضربه بازیکن زردپوشان از بالای دروازه بیرون رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =