نتایج مرحله دوم نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم

نتایج ۱۰۸ قاری و مدرس در مرحله دوم نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان مشخص شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ۱۰۸ قاری و مدرس توانستند با کسب حد نصاب لازم، مجوز ورود به مرحله سوم و نهایی نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان را دریافت نمایند.

مرحله دوم نهمین دوره ارزیابی از نیمه آبان آغاز و تا هفته اول دی‌ماه ادامه یافت. این مرحله شامل قرائت تحقیق و مصاحبه در دو بخش قاریان و مدرسان بوده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد. در این مرحله تعداد ۱۰۸ نفر شامل ۹۲ قاری و ۱۶ مدرس موفق به کسب نصاب لازم در یکی از درجات ۱ تا ۴ شدند.

داوری بخش تحقیق این مرحله را آقایان: عباس امام‌جمعه، غلامرضا شاه میوه، احمد ابوالقاسمی، دکتر کریم دولتی، محمدرضا پور زرگری، دکتر سعید رحمانی، حسن مختاری و علی‌اکبر کاظمی بر عهده داشتند. در بخش مصاحبه نیز آقایان: دکتر حمیدرضا مستفید، دکتر محمدرضا ستوده‌نیا، مهدی حسنی، غلامرضا شاه میوه، احمد ابوالقاسمی، حسن مختاری، دکتر مصطفی زرنگار، علی‌اکبر ملکشاهی، مهدی نباتی و محمدحسین فریدونی به عنوان ارزیاب و داور این بخش حضور پیدا کردند.

به موجب این گزارش، آزمون مرحله سوم (نظری) که به دروس نظری اختصاص دارد، نیمه دوم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

لازم است قاریان و مدرسان با مراجعه به سامانه جامع ارزیابی، بخش آئین نامه‌ها (آزمون نظری)، مواد آزمونی خود را از جداول مربوطه دریافت نموده و با آمادگی کامل در آزمون نظری شرکت نمایند. افرادی که برخی از سرفصل‌های منابع و دروس نظری را در مراکز آموزش عالی گذرانده‌اند، با ارسال مدرک معتبر و پس از تأیید آن در دبیرخانه ارزیابی، از آزمون دروس گذرانده شده، معاف خواهند شد.

شرکت‌کنندگان فرصت دارند تصاویر مدارک خود را تا تاریخ ۳۰/‌۱۰/‌۹۹‬ از طریق پیام‌رسان سروش به شماره ۰۹۳۸۹۶۹۳۴۹۰ ارسال نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =