میزبانی اصفهان از اولین جشنواره کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از برگزاری اولین جشنواره کانون های فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سعید شریفی معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از برگزاری اولین جشنواره کانون های فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی، بستر مناسبی برای فعالیت گروهی، هم فکری و خلق ایده های دانشجویان در بخش های مختلف فرهنگی است و فراهم کردن امکانات برای فعالیت دانشجویان، از مهمترین اهداف حوزه فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: سنگ بنایی که دانشجویان خلاق در کانون ها می گذارند، می تواند نسل به نسل به دانشجویان منتقل شده و این فرآیند در طول زمان و توسط نو دانشجویان تکمیل می شود.

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با اشاره به شرایط موجود دانشگاه و شیوع بیماری کرونا، گفت: عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها، فعالیت های فرهنگی را متوقف نخواهد کرد، بلکه این فرآیند از طریق فضای مجازی ادامه پیدا خواهد کرد.

شریفی در خصوص جشنواره رشد، تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش فعالیت کانون ها، آثار فردی اعضای کانون و آثار گروهی این اعضا در نظر گرفته شده که دانشجویان می توانند علاوه بر شرکت کانون خود، اثر خود را در جشنواره آثار فردی و گروهی اعضای کانون که در راستای فعالیت کانون و در رشته های فیلم، عکس، آثار ادبی و هنری برگزار می شود به جشنواره ارسال نمایند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در رابطه با فرآیند برگزاری جشنواره عنوان کرد: واحدها پس از جمع آوری آثار و انتخاب کانون برتر براساس شاخص های تعریف شده در بخشنامه، نسبت به ارسال آثار و معرفی کانون های برتر به استان اقدام کرده و در مرحله بعد، استان ها پس از ارزیابی آثار واحدها، کانون های منتخب و آثار برتر استان را به دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال خواهند شد. پس از وصول آثار طبق برنامه زمان‌بندی، دبیرخانه جشنواره اقدام به داوری آثار و اعلام نتایج خواهد کرد و سال آینده شاهد برگزاری اختتامییه جشنواره و اعلام رتبه های برتر خواهیم بود.

شریفی با دعوت از تمامی دانشجویان برای حضور در این جشنواره، آن را میزانی برای سنجش فعالیت ها، استفاده از ایده ها و همفکری دانشجویان در فعالیت های فرهنگی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086784

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =