فدراسیون فوتبال از بازنشسته ها ثبت نام می کند

طبق قانون خدمات کشوری ریاست – دبیر کل و خزانه دار فدراسیون فوتبال شغل به حساب می آید به این خاطر که آنها باید حضور مداوم در ساختمان سئول داشته باشند و بازنشسته ها نمی توانند دراین سه سمت حضور داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ علی نژاد – معاون وزیر ورزش هم به تازگی در این باره اعلام کرده بود از حضور بازنشسته ها در این سه پست جلوگیری خواهد شد اما بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال که به تایید فیفا رسیده حضور بازنشسته ها در هیچ سمتی منعی ندارد و فدراسیون فوتبال از بازنشسته ها برای احراز هر سمتی ثبت نام خواهد کرد. 

جالب اینکه محدودیت سنی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین اعضای هیات رییسه برداشته شده و این بدین معنی است کسی که بازنشسته است می تواند درانتخابات مورد اشاره شرکت کند. پیش تر کسانی که سن آنها از 65 سال عبور می کرد حق شرکت در انتخابات را نداشتند و برخی به همین بهانه در دوره قبلی ثبت نامشان باطل شد که یکی از این مدیران غلامرضا بهروان بود که هم اکنون رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای است. 

این چالش یعنی شرکت بازنشسته ها در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اگر از سوی هر نهاد دولتی مانع از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شود با واکنش فیفا مواجه خواهد شد. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که در این باره به خبرنگار ما صحبت می کرد بدون اشاره به نام خود گفت: ملاک قضاوت در این باره برای فدراسیون فوتبال اساسنامه است و به همین دلیل از بازنشسته ها در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه ثبت نام می کند.

کد خبر: 1086791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =