انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و انستیتو صلح و رسانه افغانستان

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و انستیتو تخصصی صلح، رسانه و حکومت‌داری خوب افغانستان منعقد شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و انستیتوی صلح، رسانه و حکومت‌داری خوب افغانستان، صبح امروز به امضای علاءالدین بروجردی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و احمد کمیل میرشادبیگ رئیس انستیتوی صلح، رسانه و حکومت‌داری خوب افغانستان رسید.

این تفاهم‌نامه با اهدافی از جمله برگزاری دوره های کوتاه‌مدت و تخصصی، همکاری برای جذب دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری تحت عنوان گردشگری سلامت، برگزاری کنفرانس های علمی تخصصی در حوزه علوم مختلف به ویژه گروه پزشکی، تحقیقات علمی مشترک، همکاری در زمینه تقریب مذاهب اسلامی، همکاری در زمینه انتشارات علمی، ایجاد پارک علم و فناوری، همکاری مشترک در زمینه راه‌اندازی آموزشگاه‌های مهارتی و خلاق و... منعقد شده است.

همکاری دانشگاه با مؤسسه در تأمین نیازمندی های علمی، آموزشی و فنی در حوزه رسانه، همکاری میان مؤسسه و اندیشکده مطالعات بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای فناوری‌های نوین در کابل و دیگر استان های مهم افغانستان، برگزاری دوره های کوتاه مدت و سفرهای علمی برای کارکنان دولت با معرفی مؤسسه و... ازجمله حوزه‌های همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و انستیتوی صلح، رسانه و حکومت‌داری خوب افغانستان است که در این تفاهم‌نامه مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086817

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =