شماره چهار محبوبِ سپاهان در آزادی

محرم نویدکیا پیش از این بارها و بارها در استادیوم آزادی حاضر شده بود، ولی اینبار خیلی چیزها نسبت به گذشته متفاوت شده بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ آخرین مرتبه در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم بود که محرم نویدکیا به همراه سپاهان به تهران سفر کرد و در ورزشگاه آزادی و در سالی که پرسپولیس کار خود را برای کسب عناوین قهرمانی آغاز کرده بود، مقابل این تیم به میدان رفت و البته در نیمه دوم توسط استیماچ تعویض شد.

نویدکیا سپس در هفته هشتم لیگ شانزدهم بود که در دیدار برابر ذوب آهن از فوتبال حرفه‌ای برای همیشه خداحافظی کرد و حالا پس از نزدیک به 4 سال در سمتی جدید بازگشته و تیم سپاهان روز گذشته با رهبری او در ورزشگاه آزادی نمایش بسیار خوبی مقابل قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران داشت.

محرم البته برخلاف علیرضا مرزبان که توجه ویژه ای به سوت‌های داور مسابقه داشت و بلافاصله به آنها واکنش نشان می‌داد، خیلی آرام‌تر به کارش ادامه می‌داد و عکس هایی که امیرحسین خیرخواه از او ثبت کرده، او را در حال فریاد زدن بر سر بازیکنان خودی نشان می دهد که موقعیت های زیادی برای شکست پرسپولیس در خانه این تیم و ورزشگاه آزادی داشتند؛ ورزشگاهی که خاطرات زیادی را برای محرم نویدکیا زنده می کند.

کاپیتان فراموش نشدنی سپاهان، بارها و بارها به این استادیوم آمده و بردهایی فراموش نشدنی به دست آورده است. او شب گذشته در واکنش به سوالی در همین موضوع اینطور ضمن لبخند به خاطرات گذشته واکنش نشان داد:« خب مواقعی که بازی می کردیم، خیلی به آزادی آمدیم. خیلی نتایج و جشن های خوبی گرفتیم ولی الان شرایط طوری شده که باید با یک مسئولیت دیگر کار کنم. الان شرایط سخت‌تر شده است. آن زمان فقط بازی می کردم و راحت تر بودم. الان مسئولیت سخت تر و بزرگ‌تری دارم و باید مراقب تیم باشم و کارم سخت تر شده است.»

کد خبر: 1086818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =