«دانشگاه بن گوریون» در فلسطین اشغالی هدف حمله سایبری قرار گرفت

«دانشگاه بن گورین» در فلسطین اشغالی اعلام کرد که هدف یک حمله سایبری قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رسانه‌های صهیونیستی غروب چهارشنبه به وقت تهران از یک حمله سایبری به دانشگاهی در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» مقامات «دانشگاه بن گوریون» در «نگب» واقع در فلسطین اشغالی به اطلاع کارکنان و دانشجویان خود رسانده که هدف یک حمله سایبری قرار گرفته است. مقامات صهیونیست بدون ذکر جزئیات بیشتر از این حادثه تنها گفته‌اند که منشا این حمله سایبری مشخص نیست.

دانشگاه بن گوریون  در مرکز منطقه صحرای نگب در جنوب فلسطین اشغالی واقع شده است.

چندی قبل نیز  رسانه‌های صهیونیستی از حمله سایبری به شرکت امنیتی «پورتناکس» در این رژیم و هک شدن اطلاعات آن خبر دادند. پورتناکس دارای مجموعه بزرگی از صدها مشتری مهم است که برخی از آنها مانند شرکت نظامی «اِلبیت سیستمز» جزو بزرگترین شرکت‌های اسرائیل محسوب می‌شوند.

بر اساس این گزارش، هکرها بخش‌هایی از اطلاعاتی را که از این مؤسسه امنیت سایبری به دست آورده‌اند، منتشر کردند که شامل یک گزارش ۱۵ صفحه‌ای این مؤسسه از نقطه ضعف‌ها و حفره‌های امنیتی شرکت نظامی اِلبیت سیستمز است. گروه پورتناکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بیش از یک ترابایت اطلاعات شامل اسناد، پروژه‌ها، فایل‌های کدگذاری و دیگر موارد از سِرورهای این شرکت استخراج شده است».

چندی پیش نیز حمله سایبری به شرکت صهیونیستی بیمه «شیربیت» به درز اطلاعات شخصی هزاران صهیونیست از جمله برخی مقامات ارشد رژیم اشغالگر قدس انجامید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

کد خبر: 1086867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =