پرسپولیسی که نمی بازد!

فوتبال رو ندارد و نامرد است، فوتبال ما نامردتر.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ امیر کریمی (کارشناس و تحلیل گر فوتبال)؛

سه تساوی بعد از فینال آسیا. شاید ترس از نباختن علت اصلی آن باشد و فشار بی اندازه روانی. در هر صورت در ساده ترین حالت تیغ انتقادات به سمت کادر فنی رفته است، انگار نه انگار که این همان تیم و کادر فنی است که به قول قلعه نوعی برای ایران در آسیا آبروداری کرده. تیمی که اکثر عناصر تاثیر گذارش را از دست داد و با تنها یک بازی تدارکاتی در آسیا میدان داری کرد و فوتبال همین قدر نامرد هست.

چند سوال!

تمام این حرفها البته دلیلی بر نقد نشدن نیست و سوالاتی مطرح است که شاید جواب دادن به آنها راهگشای تیم برای ادامه فصل باش. اینکه چرا این تیم اصولا یک نیمه خوب و یک نیمه ضعیف هست؟ اینکه بشار رفته اما وقتی برای غصه خوردن نیست، جانشین کیست؟ یکی دو بازیکن اصلا در حد نام خود دیگر نیستند و چرا؟ تعویض ها هم فعلا چنگی به دل نمی زند! چرا هافبک های پرسپولیس سکته در جریان بازی می اندازند و چرخش های آنها بخصوص در ضدحملات به سمت دروازه خودی است؟ کمبود بازیکن حس می شود اما ترکیب اصلی چرا هر بازی دستخوش تغییرات هست؟ و از ین دست سوالات. قطعا کادر فنی بهتر از همه جواب این سوالها را می داند و برای آنها راهکار خواهد داشت.

پرسپولیسی که نمی بازد!

و تیمی که نمی بازد. نکته رایج در بین صاحب نظران فوتبال، تیمی که در روزهای بد خود حتی نمی بازد قطعا بازخواهد گشت و مستحق پیروزی خواهد بود. پرسپولیس سرحال نیست، مشکلات فینال آسیا و باخت نوبرانه و بضاعت کم بازیکن و از این دست موارد باعث شده صلابت قبلی را حداقل در کوتاه مدت نداشته باشد اما نکته امیدوار کننده این تیم اینکه حتی در این شرایط هم فعلا تن به باخت نداده، در حالی که روزهای نسبتا سخت این تیم و کادر فنی به نظر شروع شده، آینده نه چندان دور همه چیز را مشخص می کند.

کد خبر: 1086893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =