کمک 1 میلیارد ریالی اتاق بازرگانی بندرعباس برای تهیه گوشی هوشمند

تفاهم نامه همکاری آموزش وپرورش هرمزگان با اتاق بازرگانی بندرعباس در راستای تهیه گوشی هوشمند و تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم شرق استان به امضاء رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، ایرج بیت الهی در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: اتاق بازرگانی بندرعباس طبق این تفاهم نامه برای تهیه تبلت و گوشی‌های هوشمند دانش آموزان نیازمند استان، هزینه‌ای افزون بر یک میلیارد ریال را تقبل کرده است.

وی افزود:  همچنین اتاق بازرگانی بندرعباس به موجب این تفاهم نامه پوشش، حمایت و تامین محتوای درسی و آموزشی و نیز تقویت بنیه علمی بیش از یک هزار دانش آموز حوزه شرق هرمزگان را برعهده گرفته است.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان بیان کرد: دانش‌آموزان مناطق محروم، حاشیه شهر، روستاها و حتی بسیاری از آن‌ها که در مناطق معمولی شهر زندگی می‌کنند به علت شرایط بد اقتصادی و بیکاری  ناشی کرونا، قادر به خرید تجهیزات آموزشی مورد نیاز نیستند و ترس از ترک تحصیل، عقب ماندگی تحصیلی یا کاهش کیفیت آموزش، ساده ترین و ابتدایی‌ترین آسیب‌های قابل پیش‌بینی برای آنان است.

وی   عنوان کرد: در شرایط تحمیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر روند آموزش و پیشبرد تعلیم و تربیت گروهی، نیازمند حمایت همه جانبه برای ادامه روند تحصیل دانش آموزان قشر آسیب پذیر جامعه هستند.

در ادامه محمد رضا صفا  گفت: شرایط امروز اقتصاد کشور چندان مطلوب نیست، اما این اتاق همواره به رسالت‌های اجتماعی خود عمل کرده و لحظه‌ای از وضعیت مناطق محروم هرمزگان غافل نشده است.

 رئیس اتاق بازرگانی بندرعباسافزود: فعالان اقتصادی در اجرای مسوولیت های اجتماعی و عهده داری امور خیر همواره پیشتاز و پیشقدم بوده‌اند و در بحث کرونا نیز کمک‌های بخش خصوصی به مراکز درمانی همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند و بازرگانان هر یک به تنهایی خانواده‌های بسیاری را تحت حمایت خود دارند و حمایت از نیازمندان را اولویت کاری خود قرار داده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =