استارت سرخ آبی ها برای شهرآورد

با بسته خبری روزانه دربی همراه ما باشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ با نزدیک شدن به دربی و حساسیت بازی، هیجان بین هواداران روز به روز بیشتر می شود.

_ استقلال روز دوشنبه هفته بعد بازی حساسی مقابل پرسپولیس خواهد داشت و به همین خاطر آبی ها از فردا برای دربی استارت خواهند زد. استقلال با این تفاسیر با 4 جلسه تمرین وارد مسابقه دربی خواهد شد.

_ کمبود نفرات باعث شده تا یحیی گل محمدی طی دیدارهای اخیر و خصوصا بازی با سپاهان دست به تغییراتی در چینش نفراتش بزند که از جمله آن در سمت راست دفاعی اتفاق افتاد. یحیی برای بازی با سپاهان از این نفرات در ترکیب در پست‌های غیرتخصصی سود برد؛ علی شجاعی در سمت چپ دفاعی. سیامک نعمتی در سمت راست، وحید امیری در پست مهاجم و همچنین احمد نوراللهی نیز در پست مهاجم.

_ حجت نظری، سخنگو باشگاه استقلال: من عددی نمی گویم ولی مطمئنم دربی را برنده می شویم.

_علیرضا نیکبخت در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته آینده عنوان کرد: دربی بازی خاصی است و به نظرم این مسابقه تعیین کننده قهرمان این فصل خواهد بود. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و به نظرم می‌تواند برنده این دیدار باشد. امیدوار هستم بازی زیبا و پُر از هیجان ببینیم و با وجود اینکه تماشاگران در ورزشگاه حضور ندارند، می‌توانیم از منزل مشوق تیم استقلال باشیم.

_ دین محمدی، پیشکسوت استقلال با اشاره به پیش‌بینی دربی عنوان کرد: هیچ‌وقت در دوران بازی‌ام پیش‌بینی نمی‌کردم، چه رسد به الان ولی امیدوار هستم استقلال برنده شود.

_ ادموند اختر در مورد دربی گفت: هر بازیکنی که به استقلال می پیوندد، آرزو دارد در دربی بازی کند و هر بازیکنی نیز آرزو دارد در دربی گلزنی کند تا در دل هواداران جا باز کند و لذت آن را ببرد نه اینکه صرفا به فکر خودش باشد. همه بازیکنان استقلال توانمند هستند و امیدوارم به فکر تیم باشند و قسمت هر کدام از بازیکنان بود، گلزنی کنند که باعث خوشحالی هواداران می شود. / انتهای پیام

کد خبر: 1086897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =