شتاب رشد منابع بانک صادرات ایران در سه سال گذشته

​مدیرعامل بانک صادرات ایران از شتاب رشد منابع بانک صادرات ایران در سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک گفت: استان ایلام یک استان محروم نیست، بلکه یک استان پرظرفیت، ثروتمند، دارای منابع طبیعی و کشاورزی قابل‌توجه است. نزدیک به ١٥درصد گاز و ٥ درصد منابع نفت کشور در این استان وجود دارد و وجود همین منابع در کنار صنایع پتروشیمی باید مورد توجه مدیران بانک صادرات ایران در استان ایلام قرار گیرد؛ به طوری که برای پیشرفت و بهبود فضای کسب و کار در استان ایلام باید برنامه تحول بازاریابی و جلب مشتری تدوین شود.

حجت‌الله صیدی در جریان سفر و بازدید از شماری از شعب استان ایلام در جمع مدیران و برخی کارکنان بانک در این استان، اظهار کرد: بانک صادرات ایران در سه سال اخیر از وضعیت به مراتب بهتری نسبت به گذشته برخوردار شده است؛ به طوری که صورت‌های مالی حسابرسی شده شش ماهه بانک نیز که بر روی سامانه کدال قرار گرفته، با استقبال تحلیلگران بازار سرمایه و نظام بانکی مواجه شده است.

وی با بیان این که توفیقات بانک صادرات ایران بر اثر تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی همکاران در سراسر کشور حاصل شده و شایسته قدردانی است، این موفقیت را به همه همکاران تبریک گفت.

صیدی، افزایش منابع را از عوامل اولیه کسب این موفقیت توصیف کرد و افزود: افزایش منابع بانک صرف‌نظر از آن که اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی را از بین برد، موجب افزایش توان تسهیلات‌دهی بانک شد. اعطای تسهیلات نیز افزایش درآمد بانک را در پی داشت و نهایتاً در کنار سود غیرعملیاتی، سود عملیاتی مناسبی را برای بانک فراهم کرد. بنابراین اولین قدم در این موفقیت افزایش منابع بود. با اینکه در سراسر شبکه، افزایش منابع به خوبی حاصل شده اما به لحاظ درصد رشد، استان ایلام یکی از استان‌هایی بوده که رشد مورد انتظار را در منابع نداشته است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران مسیر حرکت زوار اربعین از طریق استان ایلام را مزیتی برای اقتصاد استان برشمرد و افزود: با استفاده از این مزیت، استان ایلام می‌تواند قطب گردشگری کشور باشد.

صیدی همچنین ایمان و انگیزه مردم شریف استان ایلام را دومین ویژگی مهم این استان برشمرد و گفت: مردم این استان در دوران جنگ تحمیلی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته‌اند و روحیه کار و تلاش، خستگی‌ناپذیری، غیرت و توانمندی، ظرفیت بسیار ارزشمندی برای این استان است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران تاکید کرد: ما به عنوان مدیران بانک وظیفه داریم بانک را ارتقا دهیم و لازمه این کار، ارتقا دادن فضای کسب و کار است.

وی با اشاره به اینکه ایران از نظر مجموع منابع نفت و گاز در رتبه اول دنیا قرار دارد، اظهار کرد: باید برای حمایت از ایجاد صنایع پایین‌دستی نفت و گاز و پتروشیمی در استان ایلام دست به کار شد، چرا که این کار موجب ایجاد اشتغال و پیشرفت استان خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود تحقق هدف شعب این بانک در استان ایلام را در گرو آن دانست که شعب با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ وارد فعالیت بازاریابی شوند.

صیدی همچنین خواستار آن شد که بخشی از فعالیت بازرگانانی که با کشور عراق تعامل دارند، با اتکا به دانش بانکداری نوین به طور رسمی در استان ایلام تمرکز یابد.

صیدی همچنین با تاکید بر لزوم تدوین یک برنامه تحول بازاریابی و جلب مشتری در استان ایلام، ارتقای همکاران را مورد تاکید قرار داد و افزود: انتظار داریم که همکاران از نظر دانش‌اقتصادی، بانکداری و مدیریتی ارتقا یابند و به عنوان بانکداران موفق فعالیت کنند.

وی با قدردانی از زحمات مدیران قبلی بانک در استان ایلام، تاکید کرد: بانک صادرات ایران در استان ایلام باید متحول شود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به حضور الگوهایی از مسئولان برجسته در نظام بانکی، اقتصادی و سیاسی کشور از منطقه ایلام، خواستار تلاش بیشتر برای ارتقای بانک در این استان شد.

صیدی با بیان اینکه موفقیت همواره با عملکرد تیم حاصل می‌شود، از زحمات امراله احمدی دهکردی مدیر سابق شعب بانک در استان ایلام و تلاش‌های حمزه شرافت، معاون بانک در این استان قدردانی کرد و با اعطای حکم انتصاب علی محمدی مقدم در سمت مدیر شعب جدید استان ایلام، موفقیت وی را خواستار شد.‌

انتهای پیام/

کد خبر: 1086905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =