پروانه فعالیت ۴ شرکت به دلیل گرانفروشی بلیت هواپیما تعلیق شد

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پروانه فعالیت چهار شرکت خدمات مسافرت هوایی به علت گرانفروشی بلیت هواپیما توسط این سازمان تعلیق شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پیرو رصد درگاه‌های فروش بلیت هواپیما توسط این سازمان و دریافت گزارش مبنی بر فروش بالاتر از نرخ مصوب بلیت، پروانه فعالیت شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی مقتدرسیر ایرانیان کیش در شهر کیش، عتیق گشت اصفهان در شهر اصفهان، آرش پرواز آذر آبادگان در شهر ارومیه و سپند پرواز شرق در شهر تهران به مدت ۳ ماه تعلیق شد.

همچنین به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم آن شرکت‌ها توسط دفاتر فوق غیر قانونی بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

لذا از هموطنان گرامی تقاضا می‌شود با توجه به تعلیق فعالیت دفاتر فوق به مدت ۳ ماه، از خرید بلیت از این دفاتر خودداری نمایند. همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی، خارج از نرخ نامه مصوب و مندرج در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی، مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir اعلام تا با متخلفین برخورد قانونی انجام گردد.

متذکر می‌گردد فعالیت مجدد دفاتر فوق منوط به رعایت کامل مقررات و صدور گواهی توسط سازمان هواپیمایی کشوری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =