تغییر نام دانشگاه آزاد اسلامی کرمان به واحد «شهید حاج قاسم سلیمانی»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ظرفیت عظیم علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی باید برای تبیین مکتب انقلاب اسلامی به کار گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با قرائت فاتحه، به مقام شامخ سردار سلیمانی ادای احترام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه، ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی (واحد کرمان)، از سردر ورودی این واحد دانشگاهی که مزین به نام شهید سردار قاسم سلیمانی است، رونمایی کرد.

 طهرانچی در آیین رونمایی از عنوان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، راه شهید سلیمانی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: اساتید و دانشجویان باید همواره خود را در عرصه جهاد علمی دانسته و پیرو راستین شهدای انقلاب بخصوص شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی باشند.

در ادامه این مراسم، طهرانچی از سردیس نمادین شهید سلیمانی که در محل ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید سلیمانی نصب شده است، رونمایی و از نمایشگاه آثار گرافیکی دانشجویان این دانشگاه تحت عنوان «در سوگ او» و با محوریت شهید سردار سلیمانی بازدید کرد.

وی همچنین از برنامه علمی «گفتمان مقاومت و تمدن نوین اسلامی» رونمایی کرد.

 طهرانچی در حاشیه این مراسم، تأکید کرد: مکتب و سیره شهدا و مسیر آرمان‌خواهی انقلاب اسلامی باید به صورت عملیاتی پیگیری شود و صرفاً به ارائه مقالات و تئوری پردازی اکتفا نشود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ظرفیت عظیم علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی باید در راستای تبیین مکتب انقلاب اسلامی به کار گرفته شود و در حوزه های مختلف نمود بیرونی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند براساس ظرفیت های موجود، به پژوهش های مستند علمی پرداخته و نتایج آن را با دانشجویان و اساتید جهان و دنیای اسلام به اشتراک بگذارند. دشمنان راه تغییر جایگاه شهید و ارائه مکتب های ساختگی به مردم را یاد گرفته اند و این موضوع وظیفه پژوهشگران را در راستای روشنگری و شفافیت سنگین تر می کند.

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی استان کرمان بازدید و این مرکز جامع پژوهشی و آزمایشگاهی را افتتاح کرد.

 طهرانچی با حضور در گلزار پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق و به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086910

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =