توسعه اخلاق اسلامی مانع تهاجم فرهنگی دشمنان است

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جسم و روان ارتباط عمیقی با یکدیگر دارند و اختلال سلامت در هر یک از آنان سلامت دیگری را به خطر می‌اندازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  عبدالرحیم پذیرا رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اهمیت ورزش و نقش فعالیت بدنی در سلامت جسمی و روحی انسان را یادآور شد و گفت: جسم و روان ارتباط عمیقی با یکدیگر دارند و اختلال سلامت در هر یک از آنان سلامت دیگری را به خطر می‌اندازد.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: ورزش عامل خودباوری، تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی است که با تخلیه هیجانی و دوری از گوشه‌گیری، افزایش عزت نفس را به دنبال دارد.

پذیرا تعامل مطلوب میان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تمامی نهادهای اجرای استان و به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان و آموزش و پرورش را یادآور شد و بیان کرد: برای گسترش ورزش همگانی نیازمند هم‌افزایی میان تمامی سازمان‌های استانی و کشوری است و امید است با پیگیری‌های دقیق‌تر و همکاری‌های نزدیک تر از طریق کارگروه‌های تخصصی این مهم محقق شود.

آسیب‌رساندن به جوانان و نوجوانان از طریق جنگ نرم

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه تقویت و فراگیری ورزش و دستیابی به سیاست‌ها و اهداف تبیین‌شده در شورای عالی ورزش دانشگاه از مهم‌ترین اهداف تشکیل این شوراست، یادآور شد: سیاست و خط‌مشی‌گذاری در امور ورزش استان و واحدهای تابع براساس سیاست‌های ابلاغی از سوی مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که یکی از مهم ترین اهداف شورای تخصصی ورزش استان، برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی درون‌استانی است.

باقر گرگین با بیان اینکه دشمنان درصدد آسیب‌رساندن به نسل نوجوان و جوان جامعه از طریق برنامه ‌های جنگ‌نرم هستند، اظهار کرد: توسعه فرهنگ ورزش بر اساس مبانی اخلاق اسلامی را یکی از ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است که از این قبل جامعه ورزشی نیز بتواند وظیفه خود در قبال غلبه نرم‌افزاری بر دشمن را که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، به انجام رساند.

به گزارش ایسکانیوز؛  در این جلسه موضوعاتی مانند برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه سه در رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال و آمادگی جسمانی در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات مجازی و اهتمام در جذب بودجه برگزاری مسابقات با هماهنگی اداره ورزش و جوانان استان و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =